29 czerwca 2017

Dzień Świateł

Organizator: Marzenie

Głównie oglądaliśmy mapki. Znajoma wysłała kilka, gdzie mogliśmy podziwiać jak zwykle jej interpretację. Jednak uwaga była skupiona na czymś innym. Rozmawialiśmy o big arcie. Mapki szybko przemknęły. Nim włączyłam moduł zapytałam:
[Marzenie] A więc ponowię pytanie, gdzie można znaleźć światło?
[Omoroz] u mnie w pokoju!
[Kinia006] na ulicy
[Mackxie] na niebie tzn słońce
[Mackxie] albo księżyc
[Kinia006] w telefonie!!

Jeszcze kilka odpowiedzi się pojawiło, ale już trochę poza tematem. Bez światła ciężko byłoby cokolwiek zobaczyć ;)

Ze światłami bardzo skojarzyły mi się tańce i dyskoteka, bo tam najwięcej świateł można podziwiać. Włączyłam dancefloor z nadzieją na tańce, a tu okazało się, że staramy się przetrwać. Jednak światła się pojawiły, gdy został wyłoniony zwycięzca.

Na koniec oglądaliśmy niesamowite mapki Maciejxkot. Za pomocą zwykłych gruntów jak i mechaniki stworzył ciekawe i zabawne dzieła :) Dziękuję jeszcze raz za możliwość obejrzenia mapek!

Dziękuję wszystkim za przybycie!

Zapraszam jutro, na ostatni dzień Miesiąca Marzycieli. Zobaczcie ile wiecie na temat naszego plemienia! Start o 18:30 :)



2 komentarze: