12 listopada 2020

Jesienny konkurs - wygraj pluszaka Transformice! Są wyniki!

Konkurs polegał na wycięciu  w dyni, warzywie, albo owocu ozdoby!
Można było wygrać Truskawki oraz maskotkę, albo ser, a dokładniej nagrody były takie :
Pierwsze miejsce: pluszak & 300 truskawek
Drugie miejsce: pluszak & 200 truskawek
Trzecie miejsce: pluszak & 100 truskawek

5 wyróżnień po 500

W konkursie udział wzięło bardzo dużo osób.
Prace uczestników były bardzo ładne, ale wygrać mogły tylko 3 osoby, a tymi farciarzami byli :

1 miejsce
Snowypancake#0000

2 miejsce
Mdiamond#0000
3 miejsce
Cloudbreeze#0000

Gratulacje dla tych osób!
Pod nickami wstawiłem prace tych osób!
A! Prawie bym zapomniał, W konkursie uczestniczyły również osoby z naszego plemienia i wygrały wyróżnienia :D
Jedną z tych osób byłem ja: 
Vixid#0964

 Oraz: 
Tomoee#0000

Wygraliśmy po 300 sera! :)
Pa, do zobaczenia.

Vixid#0964 3(B)

2 komentarze:

  1. gratuluję wyróżnienia, super się robiło zdjęcie dyni na ostatnią chwilę XD

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam świadkiem! W końcu sama namawiałam wraz z kilkoma osobami XD

      Usuń