9 listopada 2020

Urodziny Kitayoshi

 Na tort przyszło 6 osób, więc śpiewaliśmy sto lat w kameralnym gronie. Po krótkiej imprezce (dosłownie 30 sekundowej) przeszliśmy do pierwszej atrakcji jaką była gra planszowa - zbieranie cukierków. Większość obecnych osób nie grała jeszcze w naszą grę planszową, dlatego dla nich była to nowa atrakcja. Po ustaleniu kolejności mogliśmy rozpocząć rozgrywkę. Wszyscy szli w miarę równo, prócz Kitayoshi, która na samym początku wyrzucała dość niską liczbę oczek.
Uczestnicy zabawy: Kitayoshi, Kosmo, Pokochaj_mnie, Katta_lol, Adsana, Chomiczkaxxx, Prawdziwa_ja, Adrianeq1231
Kto pierwszy doszedł do mety, w kolejności: Adrian, Kosmo, Chomiczka, Kitka, Katta, Prawdziwa_ja
Choć nie o szybkie dojście do mety chodziło, a o uzbieranie największej ilości cukierków. A najwięcej uzbierał..... Pokochaj_mnie - 12 cuksów. Później, tak z połową cuksów była Prawdziwa_ja (6 cuksów). Adsana, Kitayoshi, Kosmo zebrały po 6 cukierków. Zaraz za dziewczynami Chomiczkaxxx miała 4 cukierki, na końcu z jednym cuksem była Katta.

Marzycielom tak przypadła gra planszowa do gustu, że poprosili o jeszcze jedną. Zagraliśmy w kuchenną grę planszową, gdzie były pola pułapki. Na początku głównie Adrian i Kitka natrafiali na pułapki. Adrian nie mógł ruszyć ze startu przez pułapkę. 
Uczestnicy gry: Kosmo, Kitayoshi, Katta, Pokochaj_mnie, Adrianeq1231, Chomiczkaxxx, Mesmera, Zuziamicex
Potem w miarę się wyrównało, choć po chwilowym wyrzuceniu z gry i powrocie to Mes (czyli ja) wyszła na prowadzenie. A zaraz za nią Katta. Potem myszki wchodziły w kolejności: Kosmo, Pokochaj_mnie, Kitka. Na końcu, na polu bitwy, został Adrian. 

Na tym imprezka urodzinowa się zakończyła. Dziękuję wszystkim za przybycie!

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Kitayoshi#8874 5(A), Kosmo#7692 3(A),  Katta_lol 2(A), Adsana#1229 2(A), Chomiczkaxxx 3(A), Prawdziwa_ja 3(A), Adrianeq1231#6785 3(A), Zuziamicex 2(A)
Goście: Pokochaj_mnie#0423 3(A)









2 komentarze:

  1. Szkoda że nie miałam jak akurat przyjść, jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń