21 kwietnia 2021

Wyniki konkursów

Czekaliście? Zapewne czekaliście, a ja znowu z opóźnieniem publikuję wyniki. Ale, ale! Nie stracicie na tym! Dostaniecie ode mnie w nagrodę, za to, że czekaliście otrzymujecie dodatkowo + 1 pkt do punktacji plemiennej. Fajnie, co nie?


Jestem ptakiem
Dostałyśmy wiele ciekawych ptaków, jeden jest nawet wymyślony. Bardzo nas zaciekawiło wykonanie i ciężko było wybrać zwycięzcę, ale w końcu nam się udało. A oto i ptaszki:

Sugar_x

Papuga Mara Mara
Jest to skrzyżowanie papugi ara ararauna z sępem. Występuje ona jedynie w lasach tropikalnych w Amazonii.
Ptak jest pod ścisłą ochroną, ponieważ grozi mu wyginięcie. Ptak najczęściej żyje w parach(jako ptak monogamiczny tworzy pary, które są sobie wierne przez całe życie) lecz czasami w luźnych grupach powyżej 25 osobników.
Przez większą część dnia żeruje w koronach drzew, gdzie trudno ją dostrzec. Żywi się ona owocami, liśćmi, nasionami oraz padliną.

Milka#6169 - Zimorodek

Firletka - Koliber

Kosmo 
Myśląc o ptakach jednym z pierwszych skojarzeń będą wróble, sikorki, kruki, orły, pawie, pingwiny albo nawet łabędzie, a ja postanowiłam że (w dość w sumie prosty sposób) przedstawię... Kondora... Kondor Wielki, to ptak jaki postanowiłam uwiecznić w kreacji transformice. Dość prosty bo użyłam zaledwie trzech rzeczy, ale mam nadzieję że się spodoba.
Xvxmariaxvx#0000 inaczej Maria#2969 - Zimowy Gil

 Chomiczkaxxx - Sójka

To wszystkie ptaki. Czas ogłosić zwycięzcę. A zwycięzcą jest... Milka! Gratuluję. Otrzymujesz 6 punktów za zwycięstwo i ten dodatkowy punkt o którym mówiłam na początku postu :) (wszyscy ogólnie otrzymują ten punkt, tak tylko przypominam o tym)
Drugie miejsce zajmuje Chomiczkaxxx! 


W poszukiwaniu wiosny
Niby tyle osób czekało na konkurs, a tylko jedna osóbka wysłała prace. Wymówki typu.. pogoda...pfff XD
Osoba, która jako jedyna wzięła udział otrzymuje 7 pkt! No i ten dodatkowy punkt (tak tylko przypominam)
Lisaczek

Dzień Ziemi
Ponownie tylko jedna praca :) Ta sama sytuacja punktowa co wyżej. Praca Kosmo:
Jakiś czas temu rozpętał się pożar w lesie, spowodowany uderzeniem pioruna w suche drzewo. Niestety lasu nie dało się uratować, a Marzyciele, już patrząc na pustą ziemię, chcieli coś zrobić. Przez kilka miesięcy wszyscy którzy mogli, zbierali potrzebne przedmioty i fundusze w postaci serków, aż wreszcie, wszyscy którzy chcieli pomóc udali się na miejsce dawnego lasu. Po kilku miesiącach zarosło ono piękną zieloną trawą, ale niestety okazało się że dawny las był trochę nie zadbany, było mnóstwo śmieci. Na to jednak również się przygotowaliśmy. Przez cały dzień, sprzątaliśmy śmieci, segregowaliśmy je, kopaliśmy dziury w ziemi na sadzonki oraz sadziliśmy w ich miejsce młode drzewa. Na rysunku "uchwyciłam" moment kiedy już podczas zachodu słońca, Kitayoshi, Roza i Magic, wiążą ostatnie worki śmieci, Ja i Naderia sadzimy kolejną sadzonkę, a Sugar zjawiła się ze smakowitymi mafinami aby nas poczęstować, po całym dniu pracy. W rzeczywistości w akcji nam pomaga więcej myszy, ale zdołałam narysować tylko tyle.



Dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w naszych konkursach! :D

3 komentarze:

  1. Czy ja tam widzę swój ogonek w pracy kosmo B))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, że wybór pracy w pierwszym konkursie był baaaaardzo trudny! Wszystkie prace ze wszystkich konkursów są super :D

    OdpowiedzUsuń