2 kwietnia 2021

Urodziny konta Omoroz, Natiibobr i Mesmery

Wraz z Omoroz w tym roku nasze myszki kończyły 9 lat, zaś nasza młodsza myszkowa siostra 6 lat. Dość duże z nas myszki, nieprawdaż? 
Atrakcje były związane z nami, planowałam początkowo zrobić godzinną imprezę, ale wyszły prawie 2 godziny. Tak jakoś wyszło XD

Pierwsza atrakcja dotyczyła nas trzech. Był to Top Model z trzema kategoriami. Każda kategoria dotyczyła jednej z nas.
Kategoria nr 1 - Królestwo Księżyca - związane z Omoroz. Zwycięzcą owej kategorii została Kosmo, która przebrała się za ciemną stronę księżyca (dla mnie to był wilkołak)

Kategoria nr 2 - Aniołek - związane z Natiibobr. Zwycięzcą została Ev_yuko. Natiibobr długo się zastanawiała kogo wybrać. Wszyscy byli takimi pięknymi aniołkami :)

Kategoria nr 3 - Królestwo Zieleni - związane ze mną (mega oczywiste, wcale nikogo nie zaskoczyłam XD). Na zwycięzcę wybrałam Liliankę, która przebrała się za smoka z domieszkami zieleni. Jak tylko ją zobaczyłam, od razu wiedziałam, że moje serce należy do tego stroju. 

Przyszedł czas na minigry związane z solenizantkami.

Deathmatch - Omoroz. W tej grze najbardziej zabójcza była Lilianka (w przebraniu smoka, coś czuję, że dodał jej skilla)



Circuit - Natiibobr. Tutaj różnie bywało, ale chyba największe szanse miały osoby, co radzą sobie z niespodziankami. Ja dobiegałam jako jedna z ostatnich XD


Hidenseek oraz prophunt - Mesmera. Co prawda nie przepadam za minigrami, wolę swoje własne gry, ale moje gry trwają dość długo, więc wybrałam minigrę. Najpierw hidenseek, ale użytkownicy strasznie narzekali, więc zmieniłam na prohunt.

[Lekkoduch] przezywczajenie do prophunt
[Mesmera] spacją się chowasz
[Kana] dajesz spacje
[Lekkoduch] tu się chowamy dosłownie
[Kosmo] myślałam że to prophunt xd
[Xvxmariaxvx] Przez chwilę myślałam, że to prophunt xd
[Mesmera] hahahaha XD
[Jestem_ona] a ja pomylilam to z prophunt XD
[Mesmera] ale was oszukałam
[Kosmo] Mesmera trol


Na końcu był tort, ale ponieważ strasznie narzekałam na mapy (ci co byli przed imprezą wiedzą jak narzekałam), postanowiłam, że uczestnicy zrobią nam tort. Wykonanie przeszło moje oczekiwania. Były przepiękne i bardzo smaczne. 



W ciągu trwania imprezy wszystkie solenizantki dostawały prezenty, życzenia. Chcę Wam wszystkim za to serdecznie podziękować. Dziękujemy za wszystkie sery, kartki oraz itemy. 
Ja szczególnie dziękuję Liliance za królika na głowę oraz Szejdurci za królikową piłkę. 




Organizator: Mesmera
Solenizantki: Mesmera, Omoroz, Natiibobr
Uczestnicy:  Lekkoduch, Kana, Asias1 1(A), Szejdurcia#4472 3(A), Kosmo#7692 3(A), Ev_yuko#9867 3(A),  Jestem_ona#7797 3(A),  Ala_klopsik#9685 1(A), Presto#2472 2(A), Oliwia508#0000 1(A), Magic#3743, Xvxmariaxvx#0000 1(A), Lilianka11#0000 3(A), Chomiczkaxxx 3(A)
Goście: Lolmoroz8#0000 1(A)


Prezenty:




Jeszcze raz dziękujemy za uczestnictwo w naszych urodzinach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz