23 września 2021

Ala_klopsik

 Hej, Hej!

Mój nick w grze to Ala_klopsik#9685.

Większość graczy, mówi do mnie Ala, myśląc, że to moje prawdziwe imię. 

W rzeczywistości nazywam się zupełnie inaczej!

Moja przygoda z grą rozpoczęła się 11 września 2014 roku.

Pewnego dnia, gdy przeglądałam sobie teledyski z Movie Star Planet, przez przypadek natrafiłam na filmik z Transformice.

Zaintrygowało mnie to bardzo, więc postanowiłam, że założę sobie konto i przetestuję te grę.

Jeśli chodzi o mój nick…to w sumie dość zabawna historia. 

Jak już wcześniej wspomniałam, grę poznałam poprzez obejrzenie filmiku na Youtube związanego z Transformice.

Gracz, który go nagrał miał nick Alkaploksik, który przeczytałam jako Alaklopsik. Przy tworzeniu konta myślałam o wspomnianym wcześniej użytkowniku. 

Bardzo podobała mi się nazwa tamtej osoby, więc stwierdziłam, że chcę mieć taką samą. Tak więc, bez zastanowienia, wpisałam ,,Alaklopsik’’ w pole ,,login’’.

W późniejszym czasie zorientowałam się, że tak naprawdę, cały czas źle czytałam jej nick!

Co ciekawe, ja i Alkaploksik zostałyśmy bliskimi znajomymi. Dzięki naszym nazwom, mogłyśmy robić wiele różnych żartów na innych graczach, ponieważ oni również źle je czytali i myśleli, że mamy takie same.

Gdy dodali opcję zmiany nicku, dodałam sobie do niego ,, _’’ . 

Tak właśnie powstała moja teraźniejsza nazwa - Ala_klopsik.

Początki w grze do najłatwiejszych nie należały. Jako szaman, kompletnie nie wiedziałam co mam robić, nie potrafiłam sobie również poradzić z wspinaniem po ścianie. Generalnie, dramat xD

Jednak z czasem, dzięki poradnikom na różnych blogach i forum, powoli zaczynałam rozumieć pewne rzeczy i szło mi coraz lepiej. 

Moim pierwszym ubiorem były włosy Rainbow Dash, żółto-czerwona opaska na oczy i czerwony miecz do pyszczka.

Jeśli chodzi o plemiona, to nie przywiązywałam do nich zbytnio wagi.

Chodziłam od jednego, do drugiego, praktycznie bez żadnego, konkretnego celu.

Do Marzycieli trafiłam w 2017 roku, dzięki graczowi Adamgalla.

Nasza znajomość miała dość ciekawy początek. Pewnego razu, gdy grałam na roomie, grupka osób zaczęła mi ubliżać z powodu moich umiejętności w grze i wyglądu mojej myszy. Adam postanowił stanąć w mojej obronie. Podziękowałam mu i zostaliśmy znajomymi.

W późniejszym czasie, uznałam, że chciałabym być razem z nim w jednym plemieniu. Spytałam go więc, czy mnie zaprosi, a on się zgodził.

W ten oto sposób zostałam członkiem plemienia Marzyciele.

Fakt, faktem w międzyczasie opuściłam je 3 razy, ale mimo wszystko, za każdym razem chętnie do niego wracałam.

Szczerze mówiąc, nie byłabym w stanie zrezygnować na zawsze z Marzycieli, ponieważ są oni dla mnie jak rodzina.

W plemieniu pełnię funkcję Wolnego Strzelca, poniżej możecie zobaczyć kilka z moich prac:


Z natury jestem osobą dość cichą i introwertyczną. Można ze mną porozmawiać na każdy temat i zwrócić się do mnie po pomoc w razie jakichkolwiek problemów! 
Mam również duże poczucie humoru oraz dystans do siebie!

Moje zainteresowania poza grą są dość rozległe. 
Moim pierwszym hobby jest sport, głównie siatkówka. Poza nią uprawiam jeszcze: jazdę na rolkach, nartach, deskorolce i łucznictwo.
Lubię również podróżować i odkrywać siebie poprzez różnego rodzaju wycieczki i kultury. W przyszłości chciałabym odbyć podróż dookoła świata!
Do moich ostatnich zainteresowań należą kryminalistyka i prawo. Często czytam książki i oglądam różnego rodzaju filmy o tej tematyce.
Każda z moich pasji jest inna, ale każda ma ze sobą jedną wspólną część - jest dla mnie ważna!

Dziękuję każdemu, kto dotrwał do końca i życzę miłego dnia/ wieczoru! ^-^

                                               ~Ala_klopsik 6(B)

2 komentarze: