22 stycznia 2015

Dzień zimy

Oto i mój opis dnia:
Pomysłodawca: Weroniczkab,
Organizatorzy: Weroniczkab,Omoroz
4.01.15

    W dniu 4 Stycznia w niedzielę odbył się Dzień zimowy. Była świetna zabawa. Ten wesoły dla nas dzień
    Wszystko odbyło się w chatce oraz rozpoczął się on poprzez zapraszanie myszek do chatki. Były u nas osoby z Typu Trawiastego,Mysiej Norki,Odkrywcy  i
     Marzyciele. Po zapraszaniu odbyła się dyskusja na temat zimy. Odpowiedzi było wiele. Wyszło z tego ,że połowa myszek lubi zimę ,a pozostali wolą
     wiosnę  i lato. Na imprezie była nasza Omoroz tylko niestety przez jakiś czas. Po tej rozmowie rozpoczęliśmy konkurs "Top mysz"** nazwany przez myszki "Top zima",
     Z tego co wynikło Top Zimę wygrały wszystkie myszki obecne na konkursie. Były małe komplikacje z liczeniem punktów myszkom oraz jury. W końcu okazało się ,że nikt ich nie liczył :D.
     Jeszcze przed tym konkursem mieliśmy mysie atrakcje tzn. poślizganie się na lodowisku, jazda na sankach. Wyszło wspaniale. Jak mówiłam wcześniej był konkurs,a zaraz po nim zapytałam się myszek
      "Czy lubicie rysować" ,a oni odpowiedzieli ,że tak. Więc włączyłam im mini grę pictoniary. Każdego zadaniem było narysowanie coś związanego z zimą. Najlepiej z marzycieli spisał się Kailef,Selenka i ktoś jeszcze (wybaczcie zapomniałam xD).
       Po szalonym rysowaniu zagraliśmy inne mini gry min. prophunt,hindeseek. Dla mnie ten dzień był fascynujący.

odbył się znakomicie.Było to tak.
 Weroniczkab

Od Znajomej
**Nazwa Top Mysz zarezerwowana przez wodzów plemienia Marzyciele. Nazwy tej używa się przeważnie w oficjalnym konkursie zapowiedzianym na blogu. Wtedy jury to szamani lub wódz. Z tego powodu nazwa została zmieniona. Więcej kreatywności ludzie, tak trudno wymyślić nazwę?

Wysłałam opis i screeny, które do mnie dotarły (Marzenie nic mi nie wysyłała)
Weroniczkab i Omoroz dostają punkty za organizacje dnia i wysłanie mi opisu ze screenami :)

3 komentarze:

  1. Wchodzę na pocztę raz dziennie. Wczoraj byłam rano a mail dotarł po południu, dziś bym ci dopiero wysłała....
    Bardzo fajnie wymyślone Weroniczkab i Omoroz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, ale nie przypominam sobie, aby ktoś z mojego plemienia był w tym dniu w Waszej Chatce. Było to dawno, więc może mylę ten dzień z jakąś inną imprezą, czy zabawą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było chyba 4 stycznia... a może trochę później, ale ja późno dostałam ten tekst ze screenami xD

      Usuń