31 stycznia 2015

Poszukiwanie trenerów

Poszukiwani trenerzy, którzy będą pomagać marzycielom :)

Rodzaje trenerów:
-Doszkalający techniki szamana
-Pomagający w przechodzeniu map
-Puszczający mapy gatunków p4,p8,p9

Umiejętności wymagane:
-Podstawowe szamanowanie
-zmienienie map po sobie (w razie co o komendę można podpytać mnie)
-kultura osobista
-cierpliwość
-znajomość podstaw gry
-Robienie screenów (będą potrzebne na raporty)

Przewidywane nagrody:
-punkty za raporty
-satysfakcja
-ranga do zmiany map

4 komentarze:

  1. W sumie ja bym się nadawał, mam skrypcik do własnego permu więc to nie byłby dla nie mnie problem, pytanie kiedy i jak długo były by te treningi, bo zbyt długo nie mogę siedzieć wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... nwm czy pisałam, ale robię trening w pon bo w czw nie mam czasu :)
    Taka Su... zapomniany Trener

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spokojnie moglabym się załapać, lecz z kulturą osobistą różnie u mnie bywa... Mimo to sądzę, że podstawy mam opanowane i spokojnie mogę pomagać :)

    Pozdrawiam, Nakcia

    OdpowiedzUsuń