17 stycznia 2015

Dzień Susła

Opis od Sukisorry:
Dnia 17 stycznia 2015 r o 17.35 odbył się ewent " Wyścig Susłów". Jeszcze raz przepraszam za to iż się nie ogarnęłam. Tak wiem, grałam od 9 rano, ale cóż, nie wyrobiłam się. Dziękuję Fisi za pomoc w postaci dania paru prezentów * jak i innym myszkom * i ogólnie, mała pomoc, ale zawsze coś *
Dzień wyglądał tak. Powiedziałam myszkom co i jak, następnie puściłam mapki. Niestety nie przechodziły one płynie z powodu na lagi. Dzień bardziej wyglądał jak trening, niż na ewent. Na sam koniec została puszczona mapka defi zrobiona przez moją osobę. Była ona trudna, jednak była bonusowa i dzięki niej można było zdobyć dużo punktów.
3 miejsce z liczbą 13,5 punktów zajął Macieka!
2 miejsce z liczbą 16,5 punktów zajął Tymianekxp!
1 miejsce z liczbą 22 punktów zajął Kailef!
Opis krótki, event trwał godzinkę. Nie sądzę iż za bardzo mi się udał, ale liczy się zabawa :)




 Opis od Marzenie:
Sukisorra wybrała ja wyścig dość trudne mapy, których w większości nie potrafiłam przejść. Na szczęście nie byłam sama. Wiele osób miało trudności z zaniesieniem sera do nory. Głównie siedziałam na początku mapki lub przy serze. Su liczyła punkty, a ja ledwo nadążałam z odpisywaniem na szepcie XD Większość mapek przegapiłam, ale nawet dobrze się bawiłam, choć jak widzę Su uważa inaczej. Śmiech z powodu zginięcia lub nie dojścia do nory. Czego chcieć więcej? A kiedy Su włączyła swoją mapkę po 10 próbie odbicia się od lodu doszłam do wniosku, że lepiej potańczyć. Na końcu była impreza. Na evencie pojawiło się ok 15 myszek. Na koniec zaprosiłam Barciomysz z Typu Trawiastego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz