25 stycznia 2015

Podanie o sojusz do innego plemienia

Dziwne, ale pojawiło się takie pytanie- no dobra
Wiem, że niektórzy czytelnicy nie są z plemienia, ale szukają pomocy, więc...

Można sobie pozmieniać, pamiętaj aby pisać kulturalnie i pokazać, że warto mieć z Twoim plemieniem sojusz ;)

1. Forma
Nazwa plemienia:
Ilość osób: (nie wiesz?, napisz intuicyjnie, np. mniej niż 100)
Co jest organizowane w plemieniu:
Są konkursy: Tak/Nie
Blog:
Jak będzie wyglądać praca między plemionami: (np. robienie wspólnych imprez)
Informacje dodatkowe:

2. Forma (bardziej przypominająca podanie)
Dałam dwie formy, bo niektórzy mogą być bardziej leniwi i wykorzystać tylko pierwszą formę. Pamiętaj, że każde podanie jest indywidualne. To ty wiesz co możesz zaoferować.
Pokazałam to na blogu, bo niektórym może się forma podania do czegoś innego jeszcze przydać xD

5 komentarzy:

  1. Ciekawe o: ale ja raczej nie bede potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry temat na notatkę :)
    Zawsze się przyda innym Wodzą, którzy chcą zawrzeć z Wami sojusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Przyda się nie tylko osobom, które będą z nami zawierać sojusz, ale też z innymi plemionami też sojuszniczymi ;)

      Usuń
  3. Znajoma podanie idealne. Ja ich mnóstwo na polskim pisałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pisałam podań na polskim, ale w internecie można dużo ciekawych rzeczy znaleźć :)
      Dobrze, że dużo pisałeś, to się przyda.

      Dziękuję za opinie :)

      Usuń