4 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy dzień 4







15 komentarzy:

  1. Naszukałam się, ale warto.
    Egzysx

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdopodobnie jutro będzie łatwiejsza zagadka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odcień zieleni jest z mojego bloga :]

    ~ Mrkapii bardzo dobry pomysł na kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet o odcień zieleni się przyczepisz, wymyśliłeś go? Wszystkie kolory/odcienie kolorów są dostępne dla wszystkich.

      Fajny kalendarz, to popieram ;-))

      Usuń
    2. Egz, popieram Cie całym sobą. Niech Twój komentarz odczuwa pozytywne wibracje ode mnie.

      Usuń
    3. A co to ja nie mam prawa napisać na temat koloru? Widzisz tam jakiś atak lub przyczepianie się? Lol weź się nie odzywaj i nie odpowiadaj na moje komentarze. Jeżeli masz zamiar kłócenia się zrób to w grze.. a nie na blogu moich sojuszników :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Szczurb, kolor ankiet to nie kolor nie z twojego bloga. Moze byc co najwyzej podobny. Wystarczy pomiary zrobic

      Usuń
    5. Uśmiałam się czytając komentarze.
      Dziękuję za lekturę xD

      Usuń
    6. "lol weź" oryginalne.
      Piszesz na blogu publicznym, więc mam prawo komentować wszystkie twoje wypowiedzi jeżeli widzę w nich odrobinę chamstwa, a znam Cię od dosyć dawna i wiadome jest to, że czepiasz się wszystkiego co dotyczy Mrkapii (jest tak wzajemnie). Jak już mówisz tu o swoich sojusznikach to też tu są moi sojusznicy, więc co to za argument. Pozdrawiam, helena Kogut

      Usuń
    7. A może zakończyć kłótnie? Ten odcień jest po prostu ładny. Widocznie pasował do ogółu. W sumie raczej powinna być radość, że ten sam odcień koloru ankiety co bloga, bo mamy tutaj wtedy coś od sojuszników. A tymczasem widzę kłótnię XD

      Usuń
  4. Dodałam informacje o evencie u sojuszników.

    Hmm... te mapę ledwo kojarzę...jakie były odcienie łóżek(czerwony, żółty, zielony i co Dalej?)? xD

    OdpowiedzUsuń