7 grudnia 2015

Kalendarz Adwentowy dzień 7 i konkurs !draw

Dnia 05.12.2015 o godzinie 18:00 odbył się w chatce plemiennej konkurs !draw. Na początku zaprosiłam myszki do chatki w tym sojuszników. Razem nas było około dwudziestu. Klipus włączył #utility i zaczął się konkurs. Na pierwszy ogień poszła Nullake. Niektóre myszki myślały, że gramy w kalambury. Konkurs przebiegał spokojnie aż do pewnego momentu. Zjawił się w chatce pewien osobnik, który postanowił poprzeszkadzać. Bawił się komendami, chociaż myszki wyraźnie pokazywały swoje niezadowolenie. Byłam zmuszona przenieść się na swoje #utility. Gdy każdy skończył rysować przenieśliśmy się do chatki. Tam ogłosiłam zwycięzców. Po ogłoszeniu wyników urządziliśmy sobie małą imprezę :)
1 miejsce: Greyfluff
2 miejsce: Mirindaaaaa (Cis0wianka)
3 miejsce: Kiniai
Chcę przeprosić Wojnalik, której praca nie została zapisana. Za moją nieuwagę dostanie coś wyjątkowego :)
Majcioch










UWAGA-ranking z listopada i grudnia zostają połączone
Szukam osoby chętnej do liczenia punktów pod koniec grudnia z listopada i grudnia- gwarantowane 8pkt.




11 komentarzy:

  1. Dzisiaj prezentujemy Wam dosyć zabawną zagadkę wymyśloną przez Znajomą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak wy ale jak tam widze psa B)

      Usuń
    2. Przeciez to niedźwiedź Xd
      ~Klip

      Usuń
  3. Prosta a jakże fajna zagadka:)
    -Masj

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden screen nie jest z tego dnia, tylko z imprezy Wojnalik XD ~Majcioch

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie zapisane, no ale nic XD Mam satysfakcje że mogłam uczestniczyć :3 Podobała mi się Praca Grey, miała to coś XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dobry pomysł dnia :-) szkoda ,że mnie nie było bo mało co teraz wchodzę......ale jestem czasami tam jakbym była xd tzk. "duszą"

    OdpowiedzUsuń