31 grudnia 2015

Na nowy rok

1. Zachęcam do organizowania imprez, eventów plemiennych, za to można zebrać punkty :)
Jeśli nie jesteś organizatorem, NIE WOLNO Ci używać kodu lua bez pozwolenia organizatora. Nie utrudniajmy sobie wzajemnie pracy :)

2. Na początku grudnia miałam ogłosić - zostanie ogłoszone teraz. Klipus przestaje być praktykantem. Zgodnie stwierdziliśmy, że najlepiej jak pozostanie po prostu Marzycielem :)
Pancerniki nadal pozostaje praktykantem.

3. W styczniu będą porządku noworoczne jeśli chodzi o członków. Co jakiś czas usuwamy nieaktywne konta. Nie bójcie się :) Usuwamy konta:
- z małą ilością serów, które dawno nie wchodziły (z pół roku jak i więcej) tak do 1000 serków :)
- nowokonta, które weszły i zostały zapomniane (to samo co wyżej)
- obraźliwe nicki
Aktywnym myszkom nic nie grozi (tym, które wchodzą do gry)

4. Ze Znajomą postanowiłyśmy wymazać kilka osób z czarnej listy. Tym razem będzie podany powód dlaczego trafiła osoba na czarną listę. Nie wszystkie znikną, dlatego obserwujcie ;)

5.  Możesz mieć wpływ na wybór praktykanta!
Jak poprzednio to wy typujecie osoby, które nadają się na praktykanta!
Warunki zgłoszenia:
- nick praktykanta
- argument dlaczego taki praktykant
- twój nick
Zgłaszać najlepiej na skrzynkę forumową bądź na moją pocztę marzenie@opoczta.pl
W komentarzach mogą zgłaszać sojusznicy :)
Czas do 5.01.2015

Szczęśliwego Nowego Roku :)

19 komentarzy:

  1. Cóż, szkoda trochę...
    Ale przynajmniej odpocznę od zmieniania Podlotków XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie wejdę do gry możesz nacieszyć się rangą ;)

      Usuń
  2. Dziwne, przeciez Pancerniki wchodzi do gry ok raz na miesiąc. Więc on tez się raczej nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że jest starszy od Ciebie i nie ma tyle czasu wolnego ile młodsze osoby. Jakieś obowiązki i w ogóle istnieją, ale ty anonimowe tego nie doznajesz bo się boisz.

      Pancerniki wiele razy był online, jak nie ma nic do roboty to wpadał do mojej chatki plemiennej ;-)

      Usuń
    2. Tak, niestety zaniedbałem Transformice (m.in. nie policzyłem komentarzy z listopada). Powtarzanie do egzaminów etc. Oczywiście nie chcę kłamać, bywa, że gram w LoLa zamiast wchodzić na tfm, bo tam też mam znajomych.

      Egzysx, lubię to robić. Zawsze jak nie mam czego pilnować w chatce, bo nikogo w niej nie ma albo są ze dwie osoby, to patrzę, czy jesteś online i jeśli jesteś, to idę do ciebie ^^

      Usuń
    3. Biorę pod uwagę jak się dana osoba spisuje, a nie jak często wchodzi. Tutaj zasady wyglądają inaczej niż w innych plemionach. Oceniamy charakter, bierzemy pod uwagę różne skargi i opinie marzycieli.
      Pancerniki rzadko wchodził dlatego nadal pozostaje praktykantem :)

      Usuń
    4. Pancerniki się według mnie nadaje ,zawsze pomoże,doradzi,pilnuje porządku. Aha i Pancerniki to ty grasz w League of Legend? :D , też gram mam 20 cos poziom. Podaj mi swój nickw lolu na priv w tfm to może pogramy razem? xd

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że ja zostanę usunięta z czarnej listy B-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że oboje zostaniemy usunieci B)

      Usuń
    2. Egzysx, bardzo możliwe.
      Azizhamood. Nie widzę powodu by cię usuwać. Już raz usunęłam i tego żałowałam. Nie powtórzę tego błędu.

      Usuń
    3. Też myślę, że kolejne usunięcie tej myszki z listy będzie głupstwem (nie żeby wcześniej było).

      Usuń
    4. *kaszle* Anon *kaszel intensifies*

      Usuń
    5. Marzenie, jak już wcześniej mówiłem to żałuje, że te sprawe zawaliłem, bo racja, wtedy usuwanie mnie z czarnej listy było głupie. I raczej ciągniecie tego tematu jest głupie, nie musisz mnie usuwać, bo to Twój wybór. Dlatego napisałem "możliwe".

      Usuń
    6. Wiem, że słownictwo razi w oczy. Tak to jest jak sie pisze połowe, potem po czasie drugą..

      Usuń
    7. Słownictwo mnie nie razi.
      Co do tematu. Masz swoją szansę i ty wiesz jaką. Nie zmarnuj jej.

      Usuń
    8. Marzenie wpisz Anonim3000 bo to konto Azizhamood

      Usuń
  4. Cieszę się że będą czystki w plemieniu . Bo plemie ma maksymalnie 2000 miejsc.
    Pewnie i tak mnie nie skasujecie. A jeżeli tak to kiedyś może dołączę . A wam życzę dużo zabaw w plemieniu. Te zmiany zapowiadają się ciekawie robicie jak Magda G w kuchennych rewolucjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w każdym plemieniu - trzeba ciągle coś zmieniać i dodawać :)
      W twoim obecnym plemieniu jest to na porządku dziennym :)

      Usuń