18 grudnia 2015

Skojarzenie

Niby prosty konkurs, a udział wzięły trzy osoby. To za mało na wybranie zwycięzcy. Dlatego każdy otrzymuje 5 pkt ;) Dziękuję wam za wzięcie udziału w konkursie.



Początkowo gdy spojrzałem na to zdjęcie pomyślałem od razu o jakiejś katastrofie, był to sztorm, gdy większa fala uderza w brzeg, lecz potem zacząłem zastanawiać sie co spowodowało, że tak to wygląda. Wymyśliłem wiec, że najprawdopodobniej uderzył w to drzewo piorun, odbierając dom i schronienie wielu zwierzętom. Ptakom, mrówkom, sarnom...
Anonim3000


Mi jak najbardziej przypomina to małe miasto dla korników. W środku spróchniałego pnia, może zmieścić się cały gród, drewno w około posłużyć może za ogrodzenie a mała skarpa (a'la klif) wygląda nieco jak fosa. Korniki miałyby łatwy dostęp do surowców podziemnych, jak i leśnych, ponieważ niedaleko można zobaczyć las (mały ale coś tam widać XD). Na samej górze pieńka wyobrażam sb małą chorągiewkę z jakimś zmyślnym logo. Można sb teraz wyobrazić jak małe czerwone mróweczki ze swojego podziemnego królestwa toczą walkę na śmierć i życie o gród korników. Byłby to na pewno fascynujący, i historyczny moment dla robaczków
Wojnalik


Hmmmm… moim pierwszym skojarzeniem, było zajrzenie do środka tego  ,, drzewa’’ XD wychylałam się, nawet poza ekran komputera, aby zobaczyć cokolwiek.
Kojarzy mi się z ,, Alicją w krainie czarów’’, z różnymi historiami ( np. że konar przetrwał z wieku II wojny), kojarzy mi się z wolnością ( aż poczułam jej smak  ) i z innym światem.  Alyss123



Znowu się późno pojawiła zagadka. Przepraszam was za to. Troszkę ograniczony czas mam, te przygotowania świąteczne. Czas macie na te zagadkę jutro do 20:00 




3 komentarze: