16 kwietnia 2016

Krótka zabawa i minigry

Po wejściu do gry zostałam zaproszona do chatki. Kilka osób bawiło się w policjantów. Te osoby nie za bardzo lubiły zbierać ser. Dla nich lepszą zabawą było spędzanie czasu w chatce.
Po krótkim czasie, gdy tak patrzyłam co robią inni zostało włączonych kilka gier. Gry nie trwały długo. Zaledwie kilka minut. W ten sposób poznałam nowości dodane do gry.
Każdy wiedział o co chodzi w minigrze i nie odpowiadali na moje pytania. Sama musiałam się zorientować o co chodzi, a gdy mi się to udawało gra została zmieniania.
Graliśmy w:
Circuit. Tutaj głównie wygrywał Mrkapii i Anonim3000


 Domination - zagrane ze dwie rundy, z czego druga nie do końca.
 Keyhunt - ze dwie rundy.
Koszykówka - nie wiem ile. Co jakiś czas ktoś dołączał. Moja drużyna przegrywała. Dość długo zajęło mi próba zrozumienia zasad.

 I zabijanie się kulami. Ginęłam na samym początku, więc niezbyt się nagrałam.

Firletka

5 komentarzy:

  1. Z kiedy to jest? Mało co pamiętam z tego dnia. Popraw cirsuit na circuit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliśmy tak dużo postów, że niektóre nam miesiąc kwitły w wersjach roboczych ^^"

      Usuń
  2. Miła zabawa w domination. Też może pogram kiedy z myszkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Weroniczkab super, spodkamy się dzisiaj? Zaprosiłabyś mnie 😃 Tak o koło 15
    Natiibobr

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo minigier w tak krótkim czasie? To można się pogubić.

    OdpowiedzUsuń