11 kwietnia 2016

Urodziny Aasikowa

4 Kwietnia o godzinie 18.30 weszłam do gry. Wiedziałam, że Aasikowa ma mieć organizowane urodziny, a w zastępstwie organizować może Mrkapii.

Niestety, kiedy weszłam do gry... patrzę, a tu nie ma ani Mrkapii w grze, ani naszej solenizantki - Aasikowa.  Od razu zaczęłam działać: spytałam na czacie plemienia czy była już w grze ta myszka. Okazało się, że wcale jej nie było.

Jednak gracz powiedział, że zna ją i przekaże informacje. Tą myszką była Nataikoty, która znała Aasikową z wakacji. Zgodnie z swoim słowem, skontaktowała się z nią. Aasikowa weszła do gry. Obie poszłyśmy do chatki. Także Nataikoty.

Na początku zaprosiłam wszystkie myszki do chatki. Pisałam zachęcająco na czacie, że będzie świetna zabawa. Uzbierało się gdzieś 8-10 myszek. Na początku zaczęliśmy szukać mapki. Po długich poszukiwaniach.. Wreszcie! Znaleźliśmy mapkę, która odpowiadała gustowi myszki. Zaczęliśmy od zaśpiewania "sto lat" oraz złożenia życzeń. Potem zaczęliśmy imprezować.

Trochę było trudno z tą muzyką, ponieważ ja zmieniałam mapę. Niestety nie było u mnie żadnego dźwięku. Spytałam się myszek czy coś słyszą. Odpowiedź: TAK! W końcu odpuściłam i bawiłam się bez muzyki.  Następnie po długim tańczeniu, myszka poprosiła mnie o włączenie wisielca. Niezbyt wiedziałam co to za moduł. Szukałam go, włączałam myszkom inne moduły po kolei, min.crowdsurf, pewpew (na zabicie czasu żeby grali kiedy będę szukać) itd. Nie mogłam znaleźć tego modułu. Aż w końcu wyłączyłam moduł i powiedziałam, że może zrobimy takiego innego wisielca. Bez modułu. Padła propozycja kalambury. Niestety myszka tego nie chciała. W końcu jeszcze raz szukałam modułu. Zanim zdążyłam ponowne szukanie do akcji wkroczył Mrkapii, który wszedł do gry. Spytałam się go czy zna taki moduł. Dowiedziałam się, że to nie moduł lecz lua. Mrkapii włączył te lua na chwilę. Potem wyłączył i włączył jakiś inny lua. A potem to znowu wyłączył. Tak, tak... myszki nie były zdecydowane czego chcą. Co poradzić? Nie dogodzisz ;)

 I była zwykła mapa imprezowa. Niestety dochodziła już do 20.00 i musiałam już kończyć. Pożegnałam się z myszkami i wyparowałam jak koń na wyścigu.


Organizator: Weroniczkab
Opis: Weroniczkab
Pomoc w imprezie: Mrkapii

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nikt nie jest idealny.A co do błędu wskazanego przez Egzysx to prosiłabym o wytłumaczenie go.Wtedy będę wiedzieć by nie popełniać takich błędów. :)

      Usuń
    2. Sama powinnas zadbać o swój tekst, bo prawie się go nie da przeczytać.
      PS. Zamiast oboje powinno być obie ;-)

      Usuń
  2. Fajnie, że mimo tego, że solenizantka się nie pojawiła- ty zadziałałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się udało.Ale to tylko i wyłącznie zasługa Nataikoty,że weszła do gry Aasikowa.:D

      Usuń
  3. W sumie fajnie się bawiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak zamawiać imprezę i na nią nie przyjść.
    Dobrze, że Weroniczkab się upomniała, ale tak nie powinno to wyglądać. Co za brak szacunku :/

    OdpowiedzUsuń