29 kwietnia 2016

Mysz jako bohater lektury

Prace:
Dodatkowy opis do pracy Spekly:
Hej, z tej strony Spekly. Przygotowałem pracę na konkurs pt. "Mysz jako bohater lektury".
Jest to lektura, a raczej książka pt. "Igrzyska Śmierci" (Normalnie tego w szkole nie ma, ale ja jako dodatkową miałem więc chyba się liczy). Obrazek przedstawia Kosogłosa czyli ptaka z broszki głównej bohaterki.
Fragment książki:
"Na długo przed świtem bombowce odleciały, a pożar stopniowo dogasł. Ostatni maruderzy dotarli do celu. Moja mama i Prim założyły punkt pierwszej pomocy medycznej dla rannych, których usiłowały leczyć tym, co udało się naprędce zebrać w lesie. Gale dysponował dwoma łukami, kilkoma garściami strzał, nożem myśliwskim i jedną siecią do połowu ryb, co miało wystarczyć do wykarmienia ośmiu setek przerażonych ludzi."
Spekly - Igrzyska Śmierci

Wiewki - Pies, który jeździł koleją

Gekonniapl - Pies, który jeździł koleją

brak podpisu - Anaruk, chłopiec z grenlandii

Alyss123 - Zwiadowcy
Zwycięża: Gekonniapl - jak dla mnie w całości oddaje głównego bohatera.
Wyróżnienie Alyss123 - za wykonanie

Dziękuję wam za wzięcie udziału w konkursie :)

20 komentarzy:

  1. Gekonniapl - cudowne :D chyba wstawię na tapeta komputera xd cudne gratulacje, gratki, gratki :D oddaje pokłony xd
    Spekly- ciekawe, że dodałaś jeszcze fragment książki, bardzo mi się to podoba
    Wiewki- super rysunek, niesamowite :D można od razu domyślić się o jaki tutuł książki chodzi
    brak podpisu - fajne, taki komiks :)
    Alyss- to ja xd moja ulubiona lektura xd wszystkie części czytałam xd ale nadal nie umiem narysować trzymanego łuku, to naciągnięcie jest trudne ;/
    Alyss :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A ja przecież wysłałam pracę. I powiem ,że dużo nad nią pracowałam. A jej nie ma. :CC

      Usuń
    2. Ojej, straszne. Daj szansę innym się wykazać, bo jako Praktykant nie potrzebujesz chyba punktów.

      Usuń
    3. Mrkapii zbieram punkty ponieważ też chcę jeszcze się pokazać,że staram się być dobrym praktykantem.

      Usuń
    4. To chyba nie należy do Twoich obowiązków. Ja żeby pokazać, że się staram organizowałbym różne zabawy w Chatce, imprezy. Niestety nigdy nie byłem na imprezie, którą urządziłaś. :(

      Usuń
    5. Mrkapii nie obrażaj Weroniczki. Dla mnie to dobrze, że bierze udział w konkursach. U mnie szamani mogą śmiało startować w konkursach.
      Weroniczkab, wybacz, widocznie praca nie dotarła. Wyślij jeszcze raz :) Dodam do posta i dam dodatkowy punkt za zaginioną pracę.

      Usuń
    6. Dobrze, już nie będę.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Pozwolicie, ze sie wtrace.
      Nie zeby cos, ale w twojej wypowiedzi obraza jest nie tyle co slowem, a w kontekscie zdania. Nikomu nie byloby milo gdyby ktos zaczal nagle wytykac mu, co ma robic a czego nie. Moim skromnym zdaniem od tego sa wodzowie :V
      To, ze Wer jest praktylantem, nie oznacza ze nie jest czlonkiem plemienia. Moze brac udzial w konkursach nawet bez wygranej, po prostu dla siebie :/ (zeby nie bylo, wiem z wlasnego doswiadczenia.)
      A tak na moim marginesie, nie odbierzcie tego jako hejt, to tylko moja wlasna opinia ;)
      Pozdrawiam~

      Usuń
    9. Moim zdaniem załoga może śmiało brać udział w konkursach jeżeli chcę. Wtedy pokazuje innym członkom plemienia, że liczy się dobra zabawa, a nie tylko aby zdobywać punkty czy też rangi.

      Usuń
    10. Zarówno Mrkapii jak i Wojnalik z Jelonekx mają racje. Nie ma sensu dalej ciągnąć tego. Skoro Wera chce brać udział w konkursach to niech bierze, skoro nie ma niczego lepszego do roboty.

      Usuń
    11. Weroniczkab dobrze, że wciąż jesteś aktywna.

      Podobał mi się pomysł filmu- jestem ciekawa jak wyszedł :)

      Mrkapii nie ma co się wściekać- te konkursy to zabawa, no i dobrze, że nawet po zostaniu praktykantem nadal robi pracę ^^

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że się moja praca wam spodobała :D

    Ale, ale! Gratuluję też innym mychom >_< osobiście uważam, że to Alyss123 powinna wygrać :/ ja poszłam nieco na łatwiznę i zrobiłam samym ołówkiem, a nie kredkami, jak koleżanka wymieniona wyżej...
    Tak czy inaczej, jeszcze raz bardzo dziękuję i idę rysować :3
    ~GekonniaPL
    PS. ile za to idzie punktów, bo nigdy nie wiem! >_<

    OdpowiedzUsuń