6 kwietnia 2016

Nowy coin system

Od Weroniczkib:

Na forum Galaktine poinformowała  o nowym systemie coins. 1 Kwietnia od godziny 14.00 dokładnie ten system zaczął działać. Jest to nowa waluta Racing (flagi). Dzięki tej walucie będziemy mogli zyskać wspaniałe przedmioty wymieniając te flagi w sklepie w wiosce. Będą też inne monety. Będzie można je zdobyć na Survivor, Bootcamp i w trybach Przygody,natomiast każda nagroda pojawi się w specjalnym sklepie gdzie odkryjemy wiele niespodzianek.
Jak wam się podoba nowy system?
Info z Forum:
http://atelier801.com/topic?f=5&t=821585&p=1#m20



Jak zdobyć min. flagę?
Z wiadomości od niektórych myszek wynika iż aby dostać jedną flagę w tym wypadku na racing trzeba przejść 5 mapek.

Sklep:



5 komentarzy:

  1. Co prawda nowym systemem bym tego nie nazwał, bo mieliśmy już pióra, ale muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. :)
    Moim zdaniem flagi powinny być chociaż odrobinę trudniejsze do zdobycia.
    Mam tylko nadzieję, że przy walucie bootcampowej nie będzie 1 moneta na 2 przejścia, tylko chociażby 1/3 albo nawet 1/1 z ograniczeniem do 1 monety na rundę (chyba najlepsze rozwiązanie). Ale to pewnie tylko marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem trudno jest zdobyć flagi.No bo 5 mapek na 1 flagę to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo. Ja nie wchodzę na wyścigowe, więc mnie to nie robi różnicy.

      Dla maniaków to jest w porządku. Jednak dla przeciętnych graczy, może być faktycznie za dużo.

      Usuń
  3. Z tymi walutami to fajny pomysł. Jestem za!

    OdpowiedzUsuń