1 października 2016

Konkursy na październik

Informacje:
- uważnie przeczytajcie wymogi, praca może być odrzucona!
- na każdą pracę odpisuje, jeśli nie dostałeś ode mnie maila zwrotnego praca nie doszła
- pamiętajcie o załącznikach i sprawdzajcie czy odpisałam
- wszystkie prace proszę przesyłać na pocztę marzenie@opoczta.pl lub na skrzynkę forumową. 


Znak zakazu (Marzenie)
Coś podobnego do znaków drogowych, ale związanych z transformice.
- powinno mieć kształt znaku ostrzegawczego (trójkąt)
- kolory znaku takie jak w znakach ostrzegawczych
Jeśli będą jakieś jeszcze pytania proszę umieścić je w komentarzu pod postem.
Czas do 20.10.2016

Potwór (Marzenie)
Jakie potwory straszą na Transformice? Przez co nasze myszki boją się spać?
Opisz lub narysuj potwora pochodzącego z Transformice.
Czas do 25.10.2016

Kartka z kalendarza (Marzenie)
- bez dni
- ma być myszka
- napis Listopad
- tematyka związana z listopadem
 - rysunek bądź zdjęcie, byleby wyglądała jak kartka
Czas do 30.10.2016

14 komentarzy:

  1. Ciekawe konkursy tylko szkoda że tak mało :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wezmę udział, bo konkursy są ciekawe i nie zajmują zbyt wiele czasu ^^ Chociaż w sumie mógłby być jescze jeden konkursik wczesniejszy, no nie wiem.. moze jakies opowiadanie, lub cos podobnego? :0 Choć z drugiej strony rozumiem, bo dosć mało osób bierze w nich udział, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę się do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysły! Nie udało mi się wziąć udziału w konkursach wrześniowych więc spróbuję swoich sił w tych konkursach ;)

    Werus/lencia5421

    OdpowiedzUsuń
  5. coś czuje że w tym miesiącu będzie niezła walka :D
    Ja już wysłałam mojego potwora

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie ja wezmę MOŻE udział, ale jak coś nie gram narazie w Tfm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu chodzi o znak ostrzegawczy czy zakazu bo tytuł i treść mi mówią dwie różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. yhh, chciałabym zrobić ten znak zakazu ale niewiem czy to ma być znak zakazu czy ostrzegawczy. xD

    OdpowiedzUsuń