5 lutego 2017

Sobotnie Szaleństwo

Hejka, tu Chaikall.
Dzisiaj wieczorem około godziny 20:30 zorganizowałem w chatce imprezę. Na początku było raptem 8 myszek.



Impreza miała mieć tematykę miłosną, jednak zaczęło się zbierać coraz więcej myszek, w tym z innych plemion. Impreza zamieniła się w potańcówkę z dużą ilością śmiechu.




Był lag i Majcioch była podwójnie :D  Screen wyraża więcej niż 1000 słów.

Impreza przebiegała fajnie, wkońcu pojawił się Wybuchacz i zaczął puszczać Niemieckie rapy oraz jakieś nagrania z gier, było nawet śmiesznie. Oczywiście było też dużo muzyki i można było potańczyć. Bawiłem się fajnie, impreza skończyła się o 23:10.
Mam nadzieję, że będziecie często wpadać i będzie więcej takich imprez :D
Dziękuję wszystkim za zabawę! 

Pozdrawiam Chaikall
~ Arys

11 komentarzy:

  1. Dzięki za dodanie, Arys! Było bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem, widziałem, tańczyłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Było świetnie, najlepsza plemię polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje urządzenia imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niemieckie rapy XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



    placze (ale przyznaję, że było bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń