21 lutego 2017

Transformice..publiczny kanał...Discord!

Wcześniej do kontaktu z innymi używano IRC,lecz z czasem administracja uświadomiła sobie ,że był to błąd.Dlatego postanowili iż na kanale Discord,wszyscy bezpośrednio będą mogli się skontaktować z graczami oraz załogą z naszego serwera.
Co to jest ,to całej "Discord" ?
Discord - aplikacja ,która przeznaczona tylko i wyłącznie dla środowiska graczy.Osoby o tych samych zainteresowaniach ,mogą dyskutować na ten sam temat oraz być częścią kanału.
Ale ja chcę z niego korzystać..tylko nie wiem..jak!
Wystarczy,że klikniesz na ten link i dołączyć do tego kanału.Trzeba będzie podać swój nick jakiego
chcemy tam używać oraz zaznaczyć flagę Polski.

Aplikację możemy używać przez:
  • Przeglądarkę
  • Aczkolwiek można ją pobrać na komputer
Uwaga! Zanim zaczniesz korzystać z aplikacji,zapoznaj się z regulaminem tam panującym.











Tutaj jest napisane ,co i jak

Jakie możliwości daje nam jeszcze Discord?

  •  Możemy ustawić sobie avatar

    • Można zarejestrować się na zawsze podając swój adres e-mail oraz hasło.

       

       

 






A tak prezentuje się nasz kochany czat!
Aby do kogoś napisać należy kliknąć na osobę.I tam jest napisane "Napisz do gracza..." .
Możemy teraz rozmawiać z botem. Aby to zrobić wystarczy,że klikniemy "Atelier 801". 
Na tym czacie rozmawia się też głosem przez mikrofon. Mikrofon można wyłączyć jak i włączyć tak samo jak dźwięk.
 Podoba wam się nowy kanał?
Co o nim sądzicie?



6 komentarzy:

  1. Nie skorzystam z tego "kochanego" czatu, może innym się przyda. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie już jest kochany ^^
      Zapowiada się ciekawie

      Usuń
  2. Uwielbiam, jak dla mnie mega.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper hack do Transformice ---> http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, choć raczej z tego czatu nie skorzystam, szczerze nawet nie zbyt umiem się na nim posługiwać, no i nie mam zamiaru podawać tam swojego e-maila, nie znam tej strony a nie chce przez przypadek płacić pieniędzy choć wątpię żeby była płatna. I choć mam polską flagę to dużo wyrazów mam tam po angielsku. Oraz nie mam żadnego potwierdzenia że ktoś do kogo piszę nie wszedł nie na swój nick i podaje się za inną osobę.

    OdpowiedzUsuń