2 lutego 2017

O evencie wymyślonym przez Lekkoducha

Podczas wymyślania eventów Lekkoducha natchnęło na wymyślenie dość oryginalnego eventu.

[Lekkoduch] ooo event suchar leci
[Lekkoduch] WIĄZANIE
[Lekkoduch] wiązanie buta, się w pary, krawata
[Lekkoduch] innych do krzeseł
[Lekkoduch] wiązania chemiczne
[Gekonniapl] lekki, ciebie zwiążemy, co? :D
[Lekkoduch] wiązanie koszyków
[Lekkoduch] jak event przejdzie to możecie spróbować xD
[Marzenie] jak mamy wiązać buty na tfm?
[Lekkoduch] a co nie dasz rady?
[Marzenie] nie mam butów!
[Marzenie] popatrz na moje nóżki
[Gekonniapl] *gasp* czyżby marzenie butów nie potrafi wiązać? :D
[Marzenie] są bose!
[Lekkoduch] nigdy ci butów myszy nie wiązały?
[Marzenie] nie :(
[Marzenie] bo nie mam bucików
[Gekonniapl] to są skurzane botki, marzenie :D
[Lekkoduch] no to u mnie wiązały bo nie ustawiłem pułapek xD
[Gekonniapl] w kolorze ecri

3 komentarze: