18 lutego 2019

Założycielki

Witam
Pisałam ten list wiele razy, ale żadne słowa nie oddadzą moich uczuć. Jestem Wam wdzięczna za aktywność, dbanie o Plemię mimo braku wodzów. Jesteście aktywni za nas. Widzę waszą wspaniałą kreatywność.
Patrząc na to wszystko zdałyśmy sobie sprawę, że Was krzywdzimy naszym brakiem czasu. Każde plemię potrzebuje kogoś kto będzie budził je do życia. My niestety nie należymy do tych osób. Podjęłyśmy decyzję. Rezygnujemy z funkcji wodza. Wodzowie powinni prowadzić plemię, być przy Was i wpierać Was w trudnych momentach. Jako Wodzowie nie spisujemy się dlatego Marzenie i Znajoma zostaną w plemieniu jako Założycielki. Aya przypadnie ranga Ostatnia Nadzieja, która jest dla mniej aktywnych Szamanów.
Plemie będzie funkcjonować bez wodzów.
Przewodnicy Marzeń czyli aktywni Szamani będą o Was dbać.
Dbajcie wszyscy o siebie. Jesteśmy marzycielami :)

Jeszcze raz Wam dziękuję. Jesteście wspaniali!

Zmiany zostaną wprowadzone w najbliższym czasie.


3 komentarze:

  1. Dziękuję za wszystko... pomimo, że nie jest to list pożegnalny, to i tak mi smutno. Jeszcze raz chciałem podziękować za ciepłe przyjęcie do plemienia, za daną szansę i za zaufanie. Trzymam kciuki za plemię Marzyciele, oby rozwijało się dalej!
    Rozumiem Waszą decyzję, musiała być bardzo ciężka. Mam nadzieję, że wszystko ułoży się tak, jak to zaplanowałyście.
    Mrkapii

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się spełnić twoje Marzenie :3 Możesz na mnie liczyć.
    Jeszcze kiedyś razem poszalejemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh.. różnież chcę Wam podziękować za wszystko..
    Szkoda, że już wodzów nie będzie, ale wierzę, że plemię będzie się rozwijało dalej mimo tego!

    OdpowiedzUsuń