27 lipca 2016

Jak zmienić nick w transformice?

Administracja wprowadziła nową  nowość. Otóż istnieje możliwość zmiany nicku na transformice,którą tak niektórzy oczekiwali. 

Jak to zrobić?

Aby zmienić nick należy wejść na forum atelier801.  Następnie zalogować się na swoje konto. Podajemy login i hasło jak na transformice. Potem klikamy w opcję Moje Konto. Gdy już to zrobimy,widzimy tam :
  • Moje Konto
  • Zmień email
  • Zmień hasło
  • Change name (zmień nick) 
Klikamy w opcję "Change name".   Na pewno niektórym pojawi się   taka niebieska rubryczka. Musimy wtedy w nią kliknąć. Gdy w nią klikniemy będziemy musieli napisać kod. Kod zostanie wysłany na naszą pocztę,którą napisaliśmy przy zakładaniu konta. Kiedy wpiszemy kod i go zatwierdzimy, ujrzymy wtedy coś takiego:

 Gdy wpiszemy nick ,wtedy obok tego jest opcja "check avalabitty". Ta opcja ma za zadanie sprawdzić,dostępność naszych frajsesów (truskawek) i czy nowa nazwa jest dostępna.Tuż pod tym znajduje się kolejna opcja "submit". Tą opcją potwierdzamy zmianę nazwy.Zmiana nicku kosztuje 1500 fraises (truskawek).
I gotowe, właśnie mamy nowy nick!
Ps.Buy fraises mają tą opcję te osoby ,którzy nie zapłacili za nick.

6 komentarzy:

  1. Zmiana nicku według mnie jest zbyt droga, chociaż sama kilka lat temu pewnie bym chciała to zrobić. Na szczęście (dla mojego portfela xD) teraz po prostu nie widzę w tym sensu - mój nick za bardzo do mnie przywarł, bym chciała go zmieniać XD
    PS świetny post Wero :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za drogo, drogo... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to się cieszę, że tyle kosztuje według mnie to jest bez sensu nie podoba mi się że to dodali, bo pewnie nie wiadomo jak nazywa się osoba która zmieniła nick. Ale przydatny post choć ja z tej zmiany na pewno nie skorzystam, podoba mi się mój nick i nigdy go nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie mogę się połapać z tymi nickami O.O

      Usuń
  4. Nie działa najperw pomyśl potem dodaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa
      Musisz mieć odpowiednią ilość truskawek, czyli 1500. Musisz mieć zatwierdzony email oraz nazwa musi być wolna. Jak zrobisz to tak to powinno działać ;)

      Usuń