4 kwietnia 2019

Czwartek z marzycielem - Hiyashinsu

Mój nick w grze to Hiyashinsu - większość z Was może kojarzyć mnie po nazwie Saamciaa. :)
Moją grę w Transformice zaczęłam już od 2013, jednak po wielu migracjach na różne nowe konta pozostałam na tym i można powiedzieć, że jestem tu jako Hiyashinsu od 11 kwietnia 2014 roku - niedługo obchodzę 5 lat mojego konta!
Moimi hobby i zainteresowaniami są rysowanie, fotografia i aktorstwo. Od paru lat rysuję - na moich kartkach często pojawia się dużo Marzycieli - rozwijam swoją pasję w rysowaniu, malowaniu, lepieniu w glinach lub innych masach. Z fotografią uważam tak samo, to mój świat - często idąc po prostu do szkoły mijam dużo ciekawych rzeczy, a jak to Hiya - nie zostawiam - fotografuję! Jestem osobą otwartą na nowe znajomości, zawsze z chęcią pomogę. Wszędzie jest mnie pełno. :D Oprócz Tranformice gram także w Overwatch, League of legends, Rocket League i wiele, wiele innych gier - zawsze jestem chętna do grania!

Myszka Mrkapii mojego autorstwa.
Co do Transformice i Marzycieli.. gdy dołączyłam pierwszy raz do gry była ona totalną zagadką dla mnie. Gdzie biec, co wziąć? A szaman.. porażka. xD Skąd wziął się mój teraźniejszy nick? To na pewno będą wiedzieć osoby, które interesują się językiem japońskim - mój tytuł oznacza kwiatka o nazwie hiacynt. Są to moje ulubione kwiaty! Pamiętam, że grę zaczynałam z przyjacielem w moim wieku, oboje ogarnialiśmy grę razem, w końcu raźniej. Najbardziej męczyliśmy się podczas szamanów - na szczęście teraz już prawie wszystko ogarniam. Jestem graczem, który lubi grać z kimś, często wchodzę do gry i siedzę w chatce, czekając, czy nie będzie ktoś chętny na wspólne gry. xD Jednak najczęściej jestem tam, bo rysuję. Dużo osób się dziwi, czemu tak ciągle siedzę, po prostu zawsze na czacie plemiennym coś się dzieje miłego i piszę z innymi na spokojnie. Często miałam przerwy, raz na kilka miesięcy, raz na rok. Dlatego jeśli ktoś mnie spotka na roomie - wybaczcie, dalej kaleczę swe umiejętności szamana. XD
Jeśli już gram sama lub z kimś, zawsze wchodzę na vanille. Po prostu lubię tamte mapki i uważam, że jest to łatwe miejsce do gry i nauki dla nowszych graczy. Nigdy nie znajdziecie mnie na normal, defilante i music - nienawidzę tych trybów. 
Moim pierwszym plemieniem była "Mysia Mordka" - nigdy nie wiedziałam co tam się dzieje, było tak dużo osób, że zawsze panował tam chaos. Przewinęłam się przez wiele plemion, jednak tutaj dołączyłam ze względu na znajomych. Jestem tu już trochę i w ogóle nie mam ochoty stąd odchodzić. Czuję się w Marzycielach jak w rodzince. Od niedawna jestem też reporterem i nadwornym malarzem - będziecie mogli zobaczyć coraz częściej moje posty jako reporter i również możecie u mnie zamawiać rysunki swoich myszek, zapraszam! Teraz staram się udzielać w konkursach, imprezach, na discord plemiennym. 
Cieszę się, że tu dołączyłam, poznałam tyle świetnych Marzycieli. Mam nadzieję, że udało mi się Wam trochę mnie przedstawić. To już tyle z mojej strony. :)
Zachęcam Was wszystkich do napisania takiego posta o sobie - możecie nawet do mnie się z tym zgłosić, żebym go dodała na bloga lub napisać do szamanów plemiennych i innych reporterów.  Tutaj link, aby wiedzieć więcej - klik. Fajnie jest się poznać, dowiedzieć czegoś o Marzycielach - a nawet znaleźć swoją bratnią duszę! 

3 komentarze:

  1. Cieszymy się, że z nami jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pasja i masz swój oryginalny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze lubiłem Samcię, tak ostatnio polubiłem Hiyashinsu i do tej pory nie miałem pojęcia, że to ta sama osoba. :P

    OdpowiedzUsuń