8 czerwca 2019

Dzień Czekolady

Organizator: Kana 10(O)
Liczba uczestników: 20-25
Marzyciele: Aya, Mesmera, Mrkapii, Aniuschan, Kana Arupidaminaa 2(A),Hakegmpl 2(A), Milka7878 3(A), Nadzieja 1(A) Sugar_x 3(A), Rolcia 3(A), Heaux 2(A), Saphirapl 2(A), Kokx 5(A), Lilly 5(A), Smaczne_haribo 2(A), Drumsa 2(A), A_dam 2(A), Asias1 2(A) Dajdi 1(A), Patrycjaplu2 1(A), Amelkanat 2(A), Grzes24 1(A)


Goście: V_iltus 3(A) Iscariote87 2(A), Kingapysia 2(A), Roxannna 3(A), Mahikun 2(A), Furbiek 3(A), Lubie_chleb 2(A), Vaneleyy 1(A)


Dziś odbył się Dzień Czekolady, zebraliśmy się wszyscy w naszej chatce plemiennej o 18.30 zaczęliśmy od zwiedzania mapek z czekoladą. Było ich 7, każda znalazła zainteresowanie myszek. Po krótce opiszę wszystkie mapki:


Mapka pierwsza- Tutaj musieliśmy być bardzo ostrożni, ponieważ wszystko jest z czekolady! Jak podają wiadomości z ostatniej chwili jest zrobiona z czekolady mlecznej :)
Mapka druga- Na tej mapce odbywa się prawdziwy proces robienia czekolady!
Nie możecie zepsuć naszej hohli, ale myślę, że przejechanie się na niej to nie problem!
Mapka trzecia- Nasz najnowszy produkt- czekolada, ale nie taka zwykła…. Z OCZAMI! Mogliśmy zapytać o jej smak, ale nie jeść jej!


Mapka czwarta- Według legendy po tej mapie chodził kot. Kot z czekolady, zostawił nam kawałeczek i….. swoje ślady
Mapka piąta - Tutaj stał…. ktoś kogo myślę, że większość lubi!
Czekolada!!! Tą mapkę przechodziliśmy :)
Mapka szósta- Po prostu, ciasteczka czekoladowe z Milki *no może*
Mapka siódma- Na tej mapce sortuje się czekolady



Po tym, jak zobaczyliśmy gdzie będziemy pracować- zasadziliśmy ziarna kakaowca, z czym był spory problem. Musieliśmy współpracować, grunt był Niewidzialny- jedyną wskazówką były znaki typu: krzak, kwiatek i trawa, jak zauważyłam- były BARDZO przydatne! Myszki doszły najpierw tylko z jednym ziarnem (reszta została głównie przy ścianach) a potem szło im coraz lepiej! Było sporo zamieszania, niektórzy biegli zbyt szybko, inni wepchnęli ziarna do ściany, ale udało się!
Następnie odbyła się dyskusja o ulubionym smaku czekolady. Największej ilości osób smakują przede wszystkim czekolady firmy Milka, jednak były osoby które za taką nie przepadają.


[Furbiek] a ja nie wiem jaką mam ulubioną, lubię większość, tylko trochę mniej malinową
[Iscariote87] ja najbardziej lubię karmelową każdą :3
[Kana] Też większość, ale takie jogurtowe według mnie są takie eh
[Rolcia] moja ulubiona czekolada to milka z oreo
[Iscariote87] o milka oreo love
[Nadzieja] ja malinowa wedel :)
[Smaczne_haribo] a moja wedla karmelowa
[Drumsa] ja bardzo lubię mleczną od goplany oraz czekoladę lu z milki :3
[V_iltus] Kazda czekolade bym zjadla, a ulubiona czekolada jest orzechowa z milki
[Lilly] Karmel + mleczna Oreo + mleczna Albo Alpejska z Milkiii <3333
[Furbiek] moja ulubiona to taka duża z milki jogurtowa z czymś pomarańczowym *^*
[Kokx] ja lubie czekolade z norwegii
[Rolcia] oraz milka z toffie
[Furbiek] jogurtowa


[Iscariote87] polecam islandzkie czekolady z solą
[Hakegmpl] milka, te ciasteczkowe ^_^
[Mesmera] ja lubię jeszcze bąbelkowe
[Furbiek] i była w wersji tylko dużej
[Sugar_x] jedna z najlepszych czekolad jest orzechowa milka
[V_iltus] Ja lubie jeszcze ta choce jelly
[A_dam] ja najbardziej lubie truskawkową
[Mahikun] z orzechami są pyszne
 [Mahikun] albo biała i karmelowa
[Hakegmpl] mleczna
[V_iltus] Gorzka tez dobra
[Drumsa] tak samo nie smakują mi czekolady z jakimś nadzieniem
[Mahikun] ja nie lubię owocowych nadzień w czekoladzie
[Mrkapii] ja lubię nadziewane


Po dyskusji postanowiliśmy zebrać owoce kakaowca za pomocą #towerdefense
graliśmy sobie jakieś 15 minut. Nie wydarzyło się nic niezwykłego, ale i tak graliśmy!
Jeszcze później Przebraliśmy się za różne składniki do stworzenia czekolady! Do wybrania mieliśmy:
Kakao, Mleko, Cukier, Masło i dodatki.


Najwięcej osób było mlekiem! Po tym jak wszyscy się przebrali- miksowaliśmy się, zamrażaliśmy się- tworzyliśmy z siebie czekoladę!
Na początku mleko i masło razem miały się pomieszać za pomocą przytulania. Potem doszło tam nasze kakao (które wcześniej zebraliśmy) i cukier, a następnie zmiksowaliśmy wszystko z dodatkami- oreo! Zamroziliśmy i wyszła czekolada oreo!


Na samym końcu włączyłam drawbattle i rysowaliśmy opakowanie dla naszej czekolady. Większość dorzuciła “Milka” na opakowaniu. Na tym skończył się Dzień Czekolady :)



Myślę, że się podobało :)
~Kana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz