18 czerwca 2019

Dzień Teledysku

Organizatorzy: Lilly 4(O), Kana 6(O)
Uczestnicy:
Marzyciele: Sugar_x 2(A), Aya, Zaczarowanaaa 2(A), Kokx 1(A), Asias1 1(A), Meow 2(A), Nieziemska 1(A), Arupidaminaa 1(A), Heaux 1(A), Pr0vka 1(A), Migotka 2(A),  Lekkoduch, Mesmera, Mrkapii, Hypnos 2(A), Hakegmpl 1(A)
Goście: Lizysss 1(A), Furbiek 1(A), Iscariote87 1(A), Mahikun 2(A), Mrfilipxd 1(A), Milqie 1(A), Annaxd1 1(A)

* jeśli nie zgadzacie się z punktacją proszę zgłosić się do mnie (Mesmera) na discord lub forum.

Na początku dnia zadałam dwa pytania, tak w oczekiwaniu na Lilly.

W czym służą nam teledyski w życiu i ogólnie?
[Zaczarowanaa] W odstresowaniu sie
[Milqie] żeby poprawić sobie humor
[Sugar_x] w zyciu to nic
[Sugar_x] a ogolnie tez nic
[Mahikun] Albo wizualnie przyciągają do piosenki
[Iscariote87] teledyski ogladam zwykle w celu odstresowania się no i choc tak moge uhonorowac ludzi ktorzy wlozyli ogrom ciezkiej pracy w
przygotowanie ich
[Hypnos] teledyski moga nawiazywac do problemow spolecznych i zwracac na nie uwage ;> Przepraszam za nie wszystkie wypowiedzi.

Czy teledyski są ogółem potrzebne?
[Mahikun] Tak~
[Mahikun] Przyjemnie się je ogląda
[Sugar_x] raczej zależy
[Mrfilipxd] czasem
[Mahikun] Najczęściej
[Sugar_x] nie zawsze

Również przepraszam za nie wszystkie wypowiedzi myszek.
Gdy doszła do nas Lilly- zaczęliśmy rysować do muzyki, myszki przeważnie rysowały postać z teledysku z tamtej piosenki.
Były tylko cztery rysunki na mapce, ale były urocze :)
Rysowanie zajęło nam troszkę, zwłaszcza, że musieliśmy znaleźć miejsce na mapie i tak dalej...
Niestety rysowaliśmy po kolei, ponieważ na początku już myszki zaczęły rysować bez potrzeby na mapie.
Po ok. 20 minutowym rysowaniu- skończyliśmy
Potem graliśmy w naszą własną wersję minigry szymon mówi- ja pisałam animacje, a Lilly emotki, jakie mają zrobić gracze :)
Gdy skończyliśmy grę przyszedł czas na wybranie piosenki...
Po dogrywce ustaliliśmy, że nagramy teledysk do piosenki Sarsy- "Naucz mnie"
Potem większość Dnia Teledysków zajęło kręcenie go.
Dzień skończył się kilka minut po 20-tej, ponieważ zwiedzaliśmy na samym końcu mapy, które zostały zrobione z zamówień na forum
plemiennym.
Moim zdaniem dzień się udał, bałam się troszkę- co z tego wyjdzie, ale wybraliśmy dość krótką piosenkę- więc punkt główny się udał.
Do następnego dnia!
Kana i Lilly


3 komentarze:

  1. Bardzo słodki teledysk! Taki kochany, marzycielski ;)
    Szkoda, że mnie nie było, ale miałam już plany ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na teledysk robiony w jakimś losowym programie- wyszedł bardzo fajnie ;)
      I dziękuję :D
      *Po raz pierwszy kręcąc teledysk nie musiałam co dwie minuty się denerwować na myszki*

      Usuń
  2. Wyszło super! Więcej fejmu!

    OdpowiedzUsuń