6 lipca 2020

Lipcowy Collector

Post nadesłany przez: Overall 3(B)
Dziś (02.07) w sklepie pojawił się długo wyczekiwany przez wszystkich graczy collector. Standardowo zostały dodane trzy przedmioty; włosy, popcorn do ręki oraz futerko.
Futro zaprojektowane przez gracza Peeeti#3909 przedstawia kozę w dość niecodziennym wydaniu. Czy faktycznie przypomina kozę? Oceńcie sami! Koszt tego futerka wynosi standardową ilość 6000 serków lub 400 truskawek.

Włosy lekko przypominają mi modę roku 2012, wiecie, grzywka na oczach i te sprawy, aczkolwiek mają swój urok i bez zastanowienia dodałam je do mojej kolekcji ubrań :D Koszt tych włosów to 400 serków lub 60 truskawek.
Popcorn to klasyczny element pobytu w kinie i o właśnie takiej przyjemności, jaką jest oglądanie filmu na wielkim ekranie przypomniał mi ten element w dzisiejszym collectorze. Moim zdaniem, cena trochę za wysoka, bo aż 1200 serków lub 200 truskawek, ale wszystkie dostępne w sklepie przedmioty do trzymania w łapkach są w tej cenie, dlatego nie było to dla mnie wielkim szokiem. Może dlatego tak mało myszek trzyma coś w łapkach.
Według mnie ten collector nie wzbudza wielkiego szału i pragnienia posiadania wszystkich nowych elementów, aczkolwiek na pewno nikt nie będzie zawiedziony.

Post nadesłany przez Anvella: 2(B)
Dnia 02.07 na Transformice zawitały najnowsze przedmioty kolekcjonerskie. Futerko kozy autorstwa Peeeti#3909, popcorn do łapki i męska fryzura ombre autorstwa Magikmail#0000. 

Szare odcienie futerka świetnie komponują się z wieloma itemami i zarówno innymi kolorami.
Dajcie znać czy Wam się podoba ^^

5 komentarzy:

  1. Collector jest serio fajny aczkolwiek pewnie nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten popcorn jest bardzo fajny, z resztą tak jak inne przedmioty, jednak raczej też nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam włosy, ale tylko dlatego, by je mieć. Kolekcjonuję fryzury, a tak idealna do czapek XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam collector jest fajny ale włoski są super *•*

    OdpowiedzUsuń