19 lipca 2020

Nowy collector

Post nadesłany przez Kitayoshi 3(B)
Dnia 16 lipca 2020 zawitał nas nowy collector. Zawiera on kołnierzyk, piłkę do baseball'u oraz długo wyczekiwane przez wielu graczy futerko Kitsune od gracza Pinkykitkaty#0000, które zostało wyróżnione przez Meli podczas konkursu z okazji 10 urodzin TFM. 
Samo futerko Kitsune bardzo mi się podoba, jest zupełnie inne niż zazwyczaj dodawane futerka. Emocje moje i moich znajomych o to, czy Meli popsuje te ogony, czy jednak zostawi je aż do czasu streama z tworzenia odznaki były bardzo silne. Jednak muszę przyznać, że według mnie ogony zrobione przez Meli są jeszcze lepsze niż w pierwotnym pomyśle.
Co do kołnierzyka jest dla mnie bardzo uroczy i pozbieram na niego serki. 
Jeśli chodzi o piłkę baseball'ową jednak nie mam opinii, rzadko kupuje rzeczy do ręki, chyba, że na prawdę mi się spodobają. Oto też przykładowy wygląd jaki stworzyłam z tych przedmiotów:
Niestety jak widać kołnierzyk jest zbyt długi i przykrywa przedmioty do łapki.
A wy co sądzicie o collectorze? Kupujecie coś z niego? Zapraszam do komentowania!

Post nadesłany przez Ev_yuko 3(B)
Dnia 16 lipca został dodany nowy collecor. Był on wyczekiwany szczególnie ze względu na futerko kitsune, które spodobało się mnóstwu osobom! Futerko zostało zaprojektowane przez gracza Pinkykitkaty, zajeło ono 5 miejsce w konkursie z okazji 10 urodzin transformice. Mnóstwo osób stresowało się, że dość nietypowy ogonek zostanie zepsuty. Na szczęście dobrze wybrnęła z tego adminka Meli.
Kolejnym dodanym przedmiotem jest kołnierzyk z kokardką do założenia na szyję. Jest bardzo podobny jak ten u Kagamine Rin z Vocaloid, ale widać między nimi różnicę.
Została, również dodana piłka do futbolu Amerykańskiego, więc jeśli ktoś jest zainteresowany tym sportem to ten przedmiot jest idealny dla niego!
Ja jestem zadowolona z tego collectora szczególnie przez nowe futerko, na które długo wyczekiwałam. Szkoda tylko, że kosztuje drożej niż reszta wcześniej dodanych futerek. Kołnierz mi się też bardzo spodobał i po niedługim namyśle również go zakupiłam. Piłka do łapki niestety nie przypadła mi do gustu.
A jak wam się podobają nowe przedmioty? Dajcie znać w komentarzu!

5 komentarzy:

  1. Kupiła futerko i wyglądam jak mały wampirek-diabełek.
    Lucyfer wszedł mi za mocno ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko urocze jest, chociaż kilka detali mi się nie podoba. Ale ogonki super 💖

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie futerko ale raczej nie kupię ^^

    OdpowiedzUsuń