16 lipca 2020

Czwartek z Marzycielem - Anvella

Mam na imię Ola, a w Transformice widnieję pod nickiem Anvella#0000.

Zaczęłam grać w 2013 roku. Anvella jest moim drugim kontem. Do moich zainteresowań należy nauka języków obcych, czytanie opowiadań, sztuka makijażu. Uwielbiam również oglądać seriale detektywistyczne i interesuję się kryminalistyką. Jestem fanką The Weeknd. Od kilku miesięcy zaczęłam naukę grafiki komputerowej. Głównie rysuję myszki, a o to kilka moich najnowszych prac:
myszka Anvella
Myszka Michipol

Myszka Rolcia#2765
Myszki Riolue#0000 & Cillanne#0000
Myszki Riolue#0000 & Eyeground#0010
Zawsze staram się, aby moje rysunki wyglądały perfekcyjnie i wkładam w nie dużo cierpliwości.
Dołączyłam do Marzycieli w październiku 2019 roku. Na początku dziwnie się czułam w plemieniu, lecz z czasem zaklimatyzowałam się i poznałam dużo świetnych osób.W plemieniu pełnię funkcję ochroniarza oraz nadwornego malarza. Staram się pilnować dobrej atmosfery w plemieniu. W Transformice można mnie spotkać najczęściej na normalnych pokojach, lecz również zdarza się i vanilla, bootcamp lub moduł parkour. Zazwyczaj jestem spokojna i cicha, zarówno w grze jak i w świecie realnym, co zadziwia wiele osób ^^. Jestem odpowiedzialna i pomocna, zawsze można mnie poprosić o pomoc w granicach rozsądku i moich możliwości.
Dołączenie do Marzycieli było jedną z najlepszych decyzji, które podjęłam w myszkach. Zachęcam również innych do napisania kilku słów o sobie.. ^_^

Anvella 6(B)

4 komentarze: