30 maja 2021

Kwiatowy event

 27 maja zawitał do Transformice nowy event szklarniowy! Jeżeli lubicie kwiaty i obserwację jak rosną, to jest idealne wydarzenie dla was!

W grze możemy spotkać dwie mapy. Jedna jest tradycyjnie z wymianą, a druga dotyczy całej rozgrywki.

Mapa ze szklarnią – jak grać?

Na początek każda mysz dostaje jedno nasiono. Występują trzy kolory nasion: czerwone, żółte i niebieskie. Po zużyciu go można wziąć kolejne z worka naciskając strzałkę w dół.

Naszym zadaniem jest stworzenie kwiatów przedstawionych na tabliczce po prawej stronie mapy. Aby zasadzić kwiatka trzeba włożyć do doniczki ( także strzałka w dół ) dwa odpowiednie kolory nasion. Ale uwaga na kolczaste krzewy na mapie!

Za stworzenie dwóch kwiatów przedstawionych na obrazku otrzymujemy 1 tęczowe nasionko. Na mapie można dostać do trzech tęczowych nasion tworząc 3 pary kwiatów z tabliczki. 

Nagrody za event:


Misje:

1.    Zdobądź 40 tęczowych nasion = 25 złotych biletów

2.    Zasadź 80 nasion = 25 złotych biletów

3.    Zdobądź 3 tęczowe nasiona na jednej mapie = 15 złotych biletów

Pojawiły się także nowe stroje, kartka i latająca biedronka które możemy kupić za muszle.


Chomiczkaxxx 7(B)

4 komentarze:

  1. Event bardzo ciekawy. Połączenie eventu farmera ze współpracą. Dość łatwo zginąć i czasami laguje, ale to ciekawy event :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie na mój mózg, ale zobaczymy, może coś mi się uda zdobyć XD Fajnie że to całkiem nowy event, dobrze opisane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, gracze podpowiadają gdzie biec. Choć nie wszyscy to ogarniają

      Usuń
    2. Jak zobaczyłam ten event pomyślałam że jak ja to ogarnę jak to takie pokręcone, ale po kilku rundach okazało się nawet proste i ciekawe. Podoba mi się bardzo jak jest mało czasu i jest ta jedyna osoba co ma to ostatnie ziarenko i tak wszyscy na nią liczą, a jak się jej uda to taka radość na roomie haha

      Usuń