10 maja 2021

Urodziny Tomoee


Imprezka rozpoczęła się z lekkim opóźnieniem (solenizantkę zatrzymało coś ważnego). Każdy z nas przebrał się za dinozaura (według swojej wizji). Podziwialiśmy mapki z zamówienia. Zadania podjęły się dwie osoby: Ala_klopsik oraz Kosmo (te wcześniejsze mapki wzięłam z dnia prehistorii). Zaczęliśmy od małej podróży po świecie dinozaurów. Jako dinozaury, nie musieliśmy niczego się obawiać. Choć może drapieżników..... 



Po wycieczce nastąpiła krótka przerwa na tort. Tort był nietuzinkowy, bo w kształcie dinozaura. Świeczek nie było, bo kto by palił dinozaura? Była to też krótka chwila na zaśpiewanie sto lat, złożenie życzeń i zrobienie prezentów.


Tomoee zamówiła kilka minigier, jednak nikt z nas nie mógł sobie przypomnieć nazwy minigry, więc improwizowaliśmy.

Na pierwszy ogień poszła gra/zabawa : Szymon mówi


Później zagraliśmy w  #keyhunt - który co jakiś czas się zacinał i nie pozwalał nam zbierać klucze.
Chwila przerwy na wspólne zdjęcie. Mapa zrobiona przez Ala_klopsik była tak piękna, że aż na niej zapozowaliśmy do zdjęcia. Wtedy też Kosmo odważyła się zapytać, czy może zostać Królową Śniegu XD. Jeśli nie wiedzieliście jak się nazywa królowa śniegu, to teraz wiecie.

Ostatnią atrakcją było taboo. Było nas zbyt mało, by dzielić się na dwie drużyny, dlatego ja byłam głównie opowiadającą, a reszta miała za zadanie odgadnąć o czym mówię. Przy niektórych hasłach szło gładko, ale zdarzały się hasła, które sprawiły trudność. 
Jedno najlepsze, które zapamiętałam spośród innych skojarzeń: żółte kamyki koło wody (taki opis przedmiotu) - jedna osoba napisała - żółwie. (nie napiszę kto, chyba, że sama się przyzna XD)
W taboo najwięcej haseł odgadła Tomoee. Drugie miejsce zajęły trzy myszki: Kana, Kosmo i Chomiczkaxxx. W taboo brały jeszcze udział Iroshia i Smaczne_haribo.

Organizator: Mesmera
Uczestnicy
Marzyciele: Kana#2630, Chomiczkaxxx#0000 3(A), Iroshia#4669 3(A),  Tomoee#0000 5(A),
Smaczne_haribo#5926 3(A), Jestem_ona#7797 1(A), Ev_yuko#9867 3(A), Kosmo 3 (A).
Goście: Ala_klopsik#9685 1(A)



Dziękuję za uczestnictwo w imprezce urodzinowej :D

7 komentarzy:

  1. Ale ja spóźnialska jestem XD nawet na imprezę nie zdążyłam- Ale i tak wszystkiego najlepszego Tomoee <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ale nie zapominajmy o najlepszym haśle na taboo "ioioioioo" hahah <33

    OdpowiedzUsuń
  3. ioio na zawsze w naszych sercach
    dziękuję za zabawę i piękne karteczki ziomy, oby moje konto przeżyło kolejne 10 lat B)

    ~ Tomoee

    OdpowiedzUsuń