29 maja 2021

Urodziny, ale nie do końca

 Organizator: Kana
Uczestnicy: Mesmera, Smaczne_haribo#5926 2(A), Sibo 2(A), Jestem_ona 2(A), Lilianka11 2(A), Chomiczkaxxx 2(A), Chomiczeq13 2(A), Milka 1(A)
Goście: Ala_klopsik 2(A)

O godzinie 17 zebraliśmy się w Chatce Plemiennej, aby świętować urodziny jednego z Marzycieli, Adrianqa1231. Niestety doczekaliśmy się go dopiero o godzinie 18, czyli w momencie kiedy mieliśmy kończyć - o nowej dacie urodzin jeszcze będzie informacja. "Na poczekaniu", a w ostateczności cały czas graliśmy w różne moduły.




Pierwszym modułem w jaki zagraliśmy był #discodance, graliśmy w niego przez nieco dłuższy czas, ale z tego co mi się wydaje, nikogo nie znudził (gdy zapytałam o kolejny moduł wszyscy byli tak zajęci grą, że nie odpowiedzieli XD)

Po 30 minutach gry postanowiłam sama zmienić moduł, mój wybór padł na #block. Graliśmy również przez dłuższy czas, do około 17.50.


Modułem na ostatnie 15 minut był #dancefloor. Po tym module zakończyliśmy zabawę. Dziękuję wszystkim za przybycie! Niedługo odbędą się właściwe Urodziny Adriana. Przypominam również o możliwości zgłaszania się do organizacji dni podczas Miesiąca Marzycieli :)

3 komentarze:

  1. Kolory i dancefloor to nie gry dla mnie XD
    Ale uciekanie przed kwadratem... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ostatniej chwili: Mes boi się kwadratów!

      Usuń
    2. Sama przed nim uciekałaś... w sumie wszyscy uciekaliśmy przed kwadratem! Więc nie tylko ja się boję kwadratów!

      Usuń