16 maja 2021

Przebranie postać z bajki/anime - wyniki

Na początku chciałabym podziękować za tak liczny udział w konkursie :D Cieszę się, że tyle osób wzięło udział i mam nadzieję, że w przyszłych konkursach będzie was więcej :)

 Prace:

Tsuyu Asui - Boku No Hero Academia (Lilianka11)

Biedronka - Miraculum Biedronka i Czarny kot (Lilianka11)
Marinette - Miraculum Biedronka i Czarny Kot (Lilianka11)

Uta no prince sama - Shou Kurusu (Sugar_x)
Jest to jedna z moich ulubionych postaci z anime mojego dzieciństwa.
Zawsze mi się podobał, bo miał ciekawy wygląd i był jedną z najbarwniejszych i najprzystojnieszych postaci z tej kreski.
Miałam zrobić Lawliet L, ale nie mogłabym w 100% odwzorować jego postaci, dlatego zdecydowałam się zrobić Shou, wpasowuje się w klimacik TFM:3
Postać z Lilo i Stich (Anvella)

Sakura Minamoto(jako zombie) z anime Zombie Land Saga (Ev_yuko#9867)

Phantomhive z  anime pt. "Kuroshitsuji" (Iroshia#4669)

Sabrina Spellman (Chomiczkaxxx)

Tabaluga, a to na głowie to Milunia jest bo to najlepsza jego przyjaciółka (Magic#3743)

Eruna Ichinomiya (Povija)

Sakura Kinomoto z Cardcaptor Sakura: Clear Card (Aatosekk)



Esmeralda z "Dzwonnika z Notre Dame" (Kosmo)
Podium!
1 miejsce - Sugar_x - 6 pkt do punktacji plemiennej
2 miejsce - Lilianka11 - 5 pkt do punktacji plemiennej
Pozostali uczestnicy otrzymują 4 pkt do punktacji plemiennej.

Jeszcze raz dziękuję za udział w konkursie :D

1 komentarz: