3 czerwca 2022

Dzień Dziecka

Godzina była ogłoszona tylko na discordzie, jakoś 2 godziny przed wydarzeniem. Przez to, na dzień dziecka przyszły tylko trzy osoby: Wojnalik, Viserr i X_melon_x. Wszyscy za aktywność otrzymują 4 pkt :). Dodatkowy punkt za to, że tyle ze mną wytrzymaliście XD

Najpierw zagraliśmy w grę planszową, by pokazać Visowi jak taka gra u nas wygląda. Na początku byłam na prowadzeniu, ale potem role się odwróciły i skończyłam w norce prawie ostatnia.



Drugą i ostatnią atrakcją była gra w statki, którą na szybko szykowałam. Najwięcej zestrzelonych statków miała Wiewki, najmniej Melon. Grę trochę przerwaliśmy, bo zbyt długo trwała.


Dziękuję za miłą zabawę :)

3 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za to, że mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :D Dość zabawnie się razem grało :)

      Usuń
  2. Fajnie się razem grało! :D Ps. Jestem Wiewki nie Wojnalik XD

    OdpowiedzUsuń