18 czerwca 2022

Dzień Świetlika

 Organizator: Lilianka11 7(O)

Marzyciele: Ala_klopsik 3(A), Koteczkiii 3 + 1(A), Jestem_ona 3 + 1(A), Pancerniki 3(A), Wiewki 2 + 1(A), Viserr 2(A), Kamileg 2(A)
Goście: Andgora 2(A)

Dzień Świetlika odbył się 18 czerwca. Na samym początku Marzyciele mogli dowiedzieć się czegoś więcej o świetlikach z przygotowanych przeze mnie ciekawostek, a w międzyczasie próbowali dojść do norki na kilku mapach (z którymi były lekkie problemy techniczne)


Następnie - jako, że świetliki zależnie od gatunku, świecą różnymi kolorami - włączyłam moduł #discodance, a myszki miały za zadanie stanąć na polu z przydzielonym do nich kolorem.


Na prośbę uczestników przeszliśmy do quizu, z którym na początku były lekkie problemy, jednak po wytłumaczeniu zasad i spraw organizacyjnych, wszyscy załapali i poszło z górki. Quiz okazał się jednak być troszkę za trudny i nikt nie zdobył maksymalnej ilości punktów.
Podium wygląda następująco:
1. Koteczkiii - 11/15
2. Jestem_ona - 10/15
3. Wiewki - 7/15

Jako ostatnią atrakcję, zapytałam się Marzycieli czy mają jakieś propozycje na moduły. Nikt jednak nie miał żadnego pomysłu, więc chwilę zagraliśmy w #hungrymice, a następnie zakończyliśmy dzień.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za przybycie! Wiem, że ten dzień nie wyszedł najlepiej, jednak pierwszy raz samodzielnie go organizowałam. 

(PS. Dziękuję Ali_klopsik za prześliczną mapkę i Andgorze za cudowny rysunek <3)

Rysunek autorstwa Andgory



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz