30 czerwca 2022

Dzień Marzyciela

Organizator: Mesmera
Kat: Kana

Uczestnicy: Trup1, Jestem_ona, Hari, Lilianka11, Sheryl

Nim rozpoczęliśmy Quiz przypomniałam zasady panujące podczas konkursu. Kana wszystkich uczestników nastraszyła, przez co Trup1, po pierwszym błędnym odpowiedzianym pytaniu uciekł z gry. 

Śmieszki przed pierwszym pytaniem
[Mesmera] żyjesz?
[Trup1] tak
[Lilianka11] Mes, przecież on jest trupem
[Andgora] czy żyjesz to było pytanie jeśli tak to dobrze ci trup poszło
[Lekkoduch] źle odpowiedział już na starcie
[Lekkoduch] nie żyjesz trup
[Jestem_ona] od dawna już nie żył
[Mesmera] nie no, to nie było pytanie XD
[Trup1] dobre
[Jestem_ona] skoro jest trupem
[Jestem_ona] to nie żyje

Uczestnicy w większości dość dobrze odpowiadali na pytania. Lilianka11 była blisko, by dostać się do finału. Jednak w finale powitaliśmy Jestem_ona i Hari. Pytania dotyczyły historii i już przy pierwszych pytaniach obie poległy XD W ten oto sposób, pamiętając o wcześniej wykazanej wiedzy. Obie dziewczyny otrzymują tytuł Kompetentny i rangę w górę :)
Lilianka11, która zajęła drugie miejsce otrzymuje 25 (Q), zaś Sheryl za trzecie miejsce 20(Q). A Trup1, za sam udział 5(Q).

Goście: Pancerniki 1(A), Mrkapii, Lekkoduch, Ev_yuko 1(A), Ala_klopsik 1(A), Andgora 1(A), Luska 1(A), Virtini 1(A), Gekon_lamparci 1(A), Klaudiakala 1(A)






Dziękuję za przybycie i udział w naszym quizie. Gratuluję tytułu :3

1 komentarz:

  1. Ja tam nie widziałam powodu by się mnie bać...jestem tylko słodką myszką :)
    + po reakcji potasu, A oraz sodu, powstała strzałka prowadząca do eksplozji... nie rozumiem z jakiego powodu...
    I wielkie brawa dla uczestników, a szczególnie dla nowych Kompetentnych!

    OdpowiedzUsuń