22 czerwca 2022

Mam już 10 lat!

 Obchodziliśmy dziś urodziny osób, które skończyły 10 lat w myszkowym świecie. Dwie osoby swoich pierwszych kont, ja swoje własne i jeszcze osób, które nie przybyły na dzień. Zaczęliśmy od tortowych ciast. Jak się najedliśmy to postanowiliśmy zjeść Kanę, skoro nie przyszła... XD



Z pomocą mojej mapki powspominaliśmy budowanie pierwszych mapek, bez bajerów. Niestety fizyka się zmieniła i to co kiedyś działało obecnie nie działa. Choć Jestem_ona i Anvanii znalazły sposób na rozruszanie tego co nie działało.
Większość z nas narysowała tort. Mieliśmy całą gamę tortów.


Ostatnią atrakcją była gra w taboo, dawno w nią nie graliśmy. Po wyjaśnieniu zasad dzieliliśmy się na drużyny. Drużyna zielona bardzo szybko zgadywała swoje hasła i dzięki temu zwyciężyła rywalizację.



Dziękuję za udział w zabawie!
Organizator Mesmera
Uczestnicy: Asias1#1996 3(A), X_melon_x#0000 1(A), Viserr#8881 2(A), Jestem_ona#7797 3(A), Ala_klopsik#9685 2(A), Anvanii#0000 3(A), Sheryl#9010 2(A), Pancerniki#0000 3(A), Kimorek#6669 3(A), Filikub#0000, Lilianka11#0000 2(A)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz