19 grudnia 2014

Wigilia plemienna

Organizator: Agataxdxdxd
Pilnujący: Znajoma, Fiszka, Binor
Czas: 16:00-18:00 (granie i inne do 20)
Miejsce: Chatka plemienna
Screeny: Agataxdxdxd, Znajoma

Napisane przez Agataxdxdxd:
Dzisiaj na naszej Wigilii dużo się działo na początku czekaliśmy na zebranie wszystkich myszek,podczas czekania słuchaliśmy kolęd i pogaduszki były ^^.  Oczywiście myszkom się podobało, po pogaduszkach oczywiście zagraliśmy w grę wymyślona przez naszą Weroniczkab
Była to gra tak naprawdę "Domination"

Chodziło w tym o tym że były 2 drużyny 1-drużyna niebieska była to <Drużyna Mikołaja>
2-Drużyna czerwona była to <Drużyna Mrozu>
Drużyna niebieska miała dobrą drużynę  a czerwona złą myszki się super bawiły podczas tej zabawy,jeszcze wcześniej zagraliśmy w "Poszukiwanie Elfów"- A tak naprawdę HidenSeek czyli ta osoba, która była Seekerem<Szukającym> była Mikołajem, który zgubił elfy i musiał je znaleźć.Po tym odbyło się Losowanie Prezentów. Myszki.wymieniały się Prezentami Każdy po tym dostał jakiś prezent tylko ci co ich nie było niestety nie dostali.Po tym odbyło się Losowanie na Truskawki Wygrała je Wiurka :) Mam nadzieje ze się cieszycie Myszki z tej Wigilii plemiennej Starałam się jak najlepiej żeby wyszła :)
Agataxdxdxd

Teraz ode mnie (Znajoma):
Dziękuję za organizacje i pilnowanie oraz pomaganie organizatorowi. Punkty zostaną przyznane przy aktualizacji

5 komentarzy:

  1. Wymysliłam te zabawe z mikołjem i hindessek , drużyny xd. Było super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha i tm jest błąd niebieska była mrozu ,a czerwona mikołaja. Ciekawee jakie były potem gry.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też to opisałam :o
    No dobra, trudno XD
    Uprzedziłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może niekoniecznie dobrze wyszło, bo musieliśmy czekać na rozpoczęcie coś długo ;\ Ale po za tym bardzo mi się podobała basza wigilia c:
    ~Violetowwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory chodziło o *nasza* x.x

    OdpowiedzUsuń