13 grudnia 2014

Top Mysz

Ponownie była przerwa. Postaram się robić na bieżąco co miesiąc konkurs. Było dużo myszek, doszło do 38. Uczestników na początku przybyło 25, potem w trakcie konkursu ubywało. Sędziów wyjątkowo znalazło się czterech: Marzenie (ja), Lekkoduch, Fiszka, Sukisorra.

Uczestnicy (ci którzy dotrwali do końca):
Kajnar
Aniuschan
Lessixd
Agataxdxdxd
Ajacie
Sambesia
Greyfluff
Ollamuso
Kubastan
Shishapl
Udubuduu
Inousia
Litkusia
Basiamysza
Wojnalik
Lusiata
Wojzaml
Azizhamood
Netwka

Trzecie miejsce zajmuje: Agataxdxdxd

Drugie miejsce zajmuje: Aniuschan

Naszą Top Mysz i zwycięzcą jest: Litkusia
Nagrodą jest umieszczenie na blogu w widocznym miejscu. Będzie to zdjęcie wisieć do kolejnego Top Mysz. Kolejną nagrodą jest możliwość bycia sędzią w następnym Top Mysz!
Dziękuję za tak liczne przybycie. Mimo wielkiego spamu i trochę niezrozumienia, dobrze się bawiłam. Z sędziami było sporo śmiechu XD Mam nadzieję, że tak licznie przybędziecie na kolejny konkurs.

Było wiele narzekań w stylu: wiedziałam/em, że nie wygram. Chodzi głównie o zabawę, nie o wygraną. Jeśli bierzecie udział w Top Mysz tylko by wygrać - możecie sobie odpuścić. Nie ma rang ani punktów za ten konkurs właśnie z tego powodu, że byłoby to niesprawiedliwe. Wybieramy osoby które zaskoczą nas doborem kolorów, itemów i pomysłem. Dziś zaskoczyła nas Litkusia. Prawie jednogłośnie wygrała. Dziękuję tym którzy nie narzekali, a świetnie się bawili. Powtórzmy to jeszcze :)

4 komentarze:

  1. Nie sądziłam, że wygram. Dziękuje jury za sprawiedliwe ocenienie moich strojów i gratuluje pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff zapomniałam sie podpisać xd
      Litkusia

      Usuń
    2. Wszystkich ocenialiśmy sprawiedliwie. Ja nawet aż za surowo XD. Patrzeliśmy na pomysł i dobranie strojów.

      Usuń