1 lutego 2015

Kartka z kalendarza i wynik konkursu

Konkurs "Aniuschan i Lekkoduch". Pracy nikt nie dosłał, nie będę go przenosić po raz kolejny, bo nie widzę sensu. Jedyną osobą, która mi wysłała pracę była Netwka. Dostałe 7 punktów za to, że jedyna wzięła udział w konkursie i ode mnie dodatkowo 3 punkty, bo nie powiem, ale się wkurzyłam. Łącznie zdobywa 10 pkt.


Konkurs "Kartka z kalendarza"
Prac nadeszło do mnie 4. Normalnie bym odpuściła wybieranie zwycięzcy, ale przy kartce z kalendarza wybieram, nie ważne ile osób weźmie udział.
Prace:
Zmrok (No chyba nie)

Wikipluum

Netwka

Zwycięża:

Dziękuję osobom, które wzięły udział w konkursie. Szczególnie dziękuję Netwka, która bierze udział w prawie każdym konkursie :)
Im mniej osób będzie brało udział w konkursach tym bardziej będzie malała ich liczba. Mamy jeszcze sojuszników. Jak zapragniecie konkursów to zapraszam na blogi sojuszników.

3 komentarze:

  1. Ja na konkursy z rysowaniem nie mam czasu :| ale robie prawie wszystkie plemienne i sojuszników :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Omoroz. Jesteś jedną z najlepszych Marzycielek :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne pracę :)
    Szczególnie podoba mi się praca w konkursie Aniuschan i Lekkoduch.

    OdpowiedzUsuń