8 kwietnia 2015

Harcerstwo niedźwiadki+ punkty okzajonalne

Logo zrobione przez Greyfluff
Wijacie myszki!,
Mam zaszczyt ogłosić ,że powstało nowe harcerstwo "Niedźwiadki". Drużynową jestem ja (Weroniczkab). W naszym zastępie będą różne rodzaje mecze min. piłka nożna,siatkówka,koszykówka itp. Najczęściej ćwiczyć będziemy na racingu mapy. Każdy harcerz ma możliwość zorganizowania spotkania za to dostanie odznakę. Zapisani to:
-Deshirenka
-Kaskaderrr
-Kailef
-Katymou-
Mizimysia
Jeśli te osoby się nie pojawią na pierwszym spotkaniu zostaną wykluczeni. Jest jeszcze w harcerstwie 10 wolnych miejsc. Pierwsze spotkanie już było. Serdecznie zapraszam.
Nasz blog gdzie informujemy  o spotkaniach itp.:
-http://harcerstwoniedzwiadkiplemiemarzyciele.blogspot.com
                             
                                                                         Serdecznie pozdrawia
Weroniczkab

Od Znajomej:
Punkty okazjonalne były dzisiaj za zgadywanie słów, które pojawiły się w mojej głowie (głównie związane z tfm)- przepraszam za błędy w liczeniu liter ^^"
Wizice 3
Wojzaml 3
Kailef 5
Victorynka 2
Klipus 2
Azizhamood 1
Saimite 1

8 komentarzy:

  1. Pierwszy!
    A co do postu, w przyjemny sposób można było zdobyć punkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę się wstawić za każdym harcerzem, którego nie było. Napisałam post późno (wyjazd) i mogli się zapomnieć :(

    Proszę o nie wywalanie nikogo jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK nie wywalę :) przepraszam resztę ,że mnie nie było wtedy :ccc

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ ZNAJOMA <3 Nie wiedziałam :(

      -DESHERINKA

      Usuń
  3. Super pomysł! Postaram się następnym razem przybyć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. OK ,spotkanie jest jutro o 18 ;) zapraszam

      Weroniczkab

      Usuń