4 kwietnia 2015

Ranking z marca ;) punkty+komentarze



Bez wstępów:
I Miejce: Weroniczkab-41 punktów zdobytych w miesiącu
II Miejce Victorynka 31 punktów zdobytych w miesiącu
III Miejce Klipus 26 punktów zdobytych w miesiącu

Gratuluję :)
Weroniczkab zdobywa 11 punktów za podium(nie uzyskany próg 44), a Victorynka i Klipus po 5pkt



 Komentarze!
To nowość

Obliczający: Pancerniki i Sukisorra
I Miejsce Lessixd- nagroda 3pkt oraz rysunek ;)
II Miejsce Ja- Znajoma- nagroda jakaś tam
III Miejsce Marzenie- nagroda :*
IV Miejsce Fiszka nagroda 1pkt
V Klipus i Weroniczkab nagroda 1pkt

Wyniki komentarzy były trochę inne.
Dodałam tak dużo miejsc, aby więcej osób mogło dostać po punkcie xD
Pancerniki i Sukisorra za liczenie otrzymują po 5punktów

Dodatkowo dziękuję za napisy RANKING, Fiszce oraz Pancerniki oboje dostają po 5 punktów xD

Dziękuję za komentarze i trzymajcie się!

13 komentarzy:

  1. Ja za komentarze XD nie spodziewałam się ,dodawałam tak sobie xdd. Nawet fajnie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą przed chwilą liczyłem jeszcze raz i wychodzi mi, że Klipus powinien być razem z Fisią na miejscu czwartym. ;o Aczkolwiek miałem problem z jego czterema komentarzami pod jednym postem i możliwe, że Znajoma postanowiła policzyć jeden mniej, czy coś. Chyba, że zrobiłem błąd licząc komentarze Fiszki i Wero, chociaż nie sądzę. Ale to i tak bez większego znaczenia, bo i czwarte i piąte miejsce dostało po 1pkt. xD

      Usuń
  2. Ja nie wiem, Fisiu, w ogóle się nie postarałaś z tym napisem! ;3
    Z moim próbowałem osiągnąć podobny efekt do tytułu bloga (żeby dobrze z nim współgrało), ale szczerze nie chciało mi się wklejać myszek wokół tekstu. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow , 1 miejsce za komy *.*. Gratuluję też innym :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lessi, jakbyś mogla to dalabys mi na tfm screen wyglądu do rysunku i co byś chciała na nim? :)
      Tak, ja rysuje!

      Usuń
  4. Przegapiłam konkurs, a swego czasu wam spamowałam komentarzami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od (jeśli dobrze pamiętam) 16 marca ’konkurs’ na aktywnego komentatora odbywa się co miesiąc, więc nic straconego! (Tak, ten komentarz też Ci zaliczę) ^^"
      ~Pancerniki

      Usuń
    2. Dajesz Mesmera!

      Dalej Dalej Dalej :D

      Nie postarałaś się z komentowaniem w ostatnim czasie xD

      Usuń
  5. Wyniki komentarzy były inne"
    A to się nie dziwię bo kopłam się przy liczeniu Znajomej i Klipusa... czy to był Kailef. W każdym razie gratki dla osób na podium ;) Znajoma! Jeśli jesteś i patrzysz na bloga wejdz proszę na pocztę :|
    ~Sukisorra *nie chce mi się sprawdzac czy się zalogowałam*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są święta :) Daj jej spokój XD

      Usuń
    2. Były inne, ale mniej więcej zrobiłam tak, aby te wyniki wyrównać do obu wyliczeń. Na szczęście pierwsze miejsce było jedno :)

      Usuń