13 kwietnia 2015

Tower XIX i XX

Od Tasted:
Czeeeeść XD
 
A więc, w samo Pryma Aprylis, odbył się dziewietnasty [m]ice tower. I właściwie nie działo się nic specjalnego. Poza tym, że był Pryma Aprylis i poprosiłem wszystkich, żeby ubrali się śmiesznie. Tak więc ja latałem w afro, a inni wg. własnego uznania. I było przyjemnie xd
 
Po punkciku dostają: Pancerniki, Victorynka i Wojnalik. Gubię sc. .-.

Więc, to 8 kwietnia 20 towerów bez przerw <przerwy odjąłem> spotykamy się w środy. Jednak, z okazji jubileuszu nieco przeniosłem spotkanie. W przestrzeni. Dwudzieste spotkanie działało na publicznym pokoju #[m]ice tower, i każdy mógł nas odwiedzić, spróbować, i powpadać na sprężynki i czaszeczki <3; oczywiście, nie obyło się od drobnych hejtów od innych myszek, ale myślę, że nikomu to nadto nie przeszkadzało.
 
[nie mam zdjęcia grupowego! D:]
 
Jednak myszki z plemienia miały przewagę nad innymi i zdobywały rundy. Punkcik zdobywają: Azizhamood, Victorynka i Wizice.

9 komentarzy:

  1. Tower sie rozwija, robi bardziej popularny i to juz 20.. A ja albo zapominam albo nie moge :I

    OdpowiedzUsuń
  2. Azizhamood na czarnej liście, nie otrzymuje pkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranym :* :)

    /Tysiaserek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mogło Mnie tam być. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie mogło Mnie tam być. :/

    OdpowiedzUsuń