29 kwietnia 2015

Kolejne info- głównie dla klubów+mice tower

1. Osoby (zwłaszcza drużynowi)- mają czas do końca miesiąca na wysłanie raportów, inaczej nie dostaną punktów za ten miesiąc. Jedyni co wysłali: Tasted(tower), Wojzaml(kółko)

2. System punktacji będę dosyłać zainteresowanym- czyli system punktowy w klubach i harcerstwach.

3.  Kolejna minigra atelieru:
http://module801.com/mouton/

Poruszasz się owcą(?), unikając pułapek, które uruchamiają gracze kursorem myszy. Poruszasz się strzałkami. Musisz przejść bezpiecznie do zagrody.

4. Raport od Tasteda:
Gaaaaah.
21. tower, po dłuższej, bo dwutygodniowej przerwie (z nie mojej winy) niby odbył się nieco spóźniony. Jednak, kto by dbał o to, czy się spóźniam czy nie. Cały sęk w tym, że z towerowiczów była tylko jedna Anius, która zdążyła zdobyć punkt. Pozostali towerowicze, jak widać, zbytnio się tym nie interesują, a ja nie potrzebuje takich osób na liście. Dziś wyrzucam z klubu towera wszystkich, którzy zebrali 3 ostrzeżenia (dziś daję każdemu poza Anius po jednym, bo nikt nie ma lub nie są w plemieniu, czyli: Bimbusia, Buddaparala, Victorynka, Michaluk, Krystjanxd, Elsaxelsa, Gienekqaz, Gigisiek, Codetester, Azizhamood, Chaikall. Nie mam też nic przeciwko żeby te osoby znowu się przyłączyły, bo wiem że tam są też niektóre osoby aktywne, które mogły by być pokrzywdzone przez to.

4 komentarze:

  1. Mam jakieś info o harcerstwie dać na maila czy co? XD Bo nie kapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty akurat to mi zgłoś i wyślij raport- jak zdążysz do 24 ^^"

      Inaczej punkty polecą na przyszły miesiąc o:

      Usuń
  2. O prawie zapomniałam już wyśle

    OdpowiedzUsuń