2 kwietnia 2015

Legendarne odejście z plemienia. Dlaczego?

Na wstępie napiszę, że pierwszy raz od października 2012 r. opuściłam Marzycieli. Wow!
Wszystko zaczęło się niewinnie. W pewien radosny dzień, który nie do końca tak wyglądał w oczach innych myszek. Właściwie pewna wiadomość pojawiła się na czacie przypadkiem. Nie miała ujrzeć światła dziennego!  A jednak, wszystko wydało się w jednej chwili...
Zapraszam do przeczytania dosyć ciekawej lektury ;) 
Stało się. Z bliżej niewyjaśnionych przyczyn opuściłam plemię. Nikt do końca nie wiedział o co poszło... A może jednak ktoś wiedział?


Moje źródło (Aniuschan) czuwało. Na bieżąco przesyłało mi wiadomości co dzieje się w plemieniu :)


O co tak naprawdę chodziło? Wiele osób domyślało się przecież!

PRIMA APRILIS!

Z lekkim opóźnieniem, ale jest! Gratuluję osobom, które zostały na ziemi i nie dały się nabrać! :D

W grupie "trollu" działały 3 osoby. Ja, Aniuschan i Znajoma. Już od pewnego momentu zastanawiałyśmy się jak wkręcić Marzycieli. Na początku był plan z typowaniem szamana, jednak Znajoma szybko go odrzuciła, uświadamiając nam, że jest nieco chamski. Potem narodził się pomysł z moim odejściem do innego plemienia przez przekupstwo [truskawek]. Niestety, jak pisałam na samym początku, przez przypadek pierwszy tekst nie pojawił się tam, gdzie powinien. I tak oto powstał całkiem spontaniczny wkręt na Marzycieli.

Uznałyśmy, że raz w roku możemy zrobić dobry troll XD

Do plemienia wrócę. Przecież to oczywiste! Nigdzie daleko się nie wybierałam :) Nie mogłabym wytrzymać bez Marzycieli. Mam nadzieję, że obeszło się bez jakichkolwiek strat :D Nie miejcie nam tego za złe i pamiętajcie - w taki dzień jak wczorajszy... można się trochę zabawić! ^-^ *Dziękuję Aniuschan i Znajomej za wspólnie zorganizowaną rozrywkę ;)

26 komentarzy:

  1. Co prawda wiedziałem, że to troll, ale była nutka niepewności :U Zresztą Ania mi się wygadała, ale cii. Poza tym myślę, że ten troll był bardziej chamski, niż fałszywe typowanie szamana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym nic chamskiego, poza przejmowaniem się Marzycieli. Więcej wiary myszki :)

      Usuń
    2. Fisia, jakbym ja uwierzył w tego trolla, to bym ryczał całą noc. xd
      O właśnie, przy okazji... Niechętnie, ale muszę pochwalić Aziza, który (co prawda dość radykalnie) uspokajał myszki tłumacząc, że to troll. Niestety poleciało za to w jego stronę sporo niesłusznych hejtów i chyba nikt go za bardzo nie słuchał, ale (tak, ja, Pance) jestem mu wdzięczny, bo przynajmniej się starał. Troll był ok, powiedziałbym, że skuteczność jakieś 2/10%, ale mnie jako ochroniarzowi nie za bardzo się spodobał, bo w plemieniu był chaos i widziałem, że komuś pogorszyła się przez to opinia o plemieniu.

      Usuń
    3. Co do trollu...
      Troll z typowaniem szamana mógłby zawieść kilka myszek.
      Mogę Wam powiedzieć, że ten troll był wymyślony przeze mnie i - uwierzcie - dużo gorszy niż odejście Fiszki. Bo w ten troll można było serio uwierzyć. A prawdziwe odejście Fiszki? Przecież szamani (aktywni czy jak to Znajoma napisała: maniaczący xD) tak o nie odchodzą!
      Pamiętajcie, myszeczki, nie traktujcie wszystkiego na serio w Prima Aprilis!
      PS. Przepraszam wszystkie myszki, które się strasznie dołowały! Nie miał wyjść, aż tak smutnie!
      PS2. Tak, ja zapoczątkowałam pomysł wkręcenia Marzycieli przez szamanów.
      PS3. Piszcie kto się dał nabrać i nie nienawidźcie nas!
      Wesołego Jajka i spóźnione Prima Aprilis jeszcze raz~! :D

      Usuń
    4. "Przecież szamani (aktywni czy jak to Znajoma napisała: maniaczący xD) tak o nie odchodzą!" Tak, ja to wiem, ty to wiesz, ale mimo to niektórzy dali się nabrać. Załóżmy, że to nie był troll. Gdyby Fiszka odeszła, to przejąłbym się bardziej, niż gdyby nie wybrano mnie na szamana. Dlatego myślę, że to było bardziej chamskie, niż fałszywe typowanie, mimo, że wiedziałem, że to troll. :v Zresztą, jak już mówiłem, ja miałem przez to dodatkowe zmartwienie, bo w plemieniu był chaos.

      Usuń
    5. Przecież nam właśnie chodziło o to aby "niektórzy dali się nabrać". Od tego są właśnie takie dni :D Nie przejmuj się tak tym wszystkim! ;-)

      Usuń
  2. Nie wiem jak niby Ci się wygadałam, ale spoko. Równie dobrze gadając z Tobą, mogłam Cię wkręcać:)
    Spóźnione Prima Aprilis, myszeczki! Kocham Was!
    PS. Ale wszystkich nabrałam ze Znajomą, że nie mam nic wspólnego z trollem Fiszki... Bo kto by podejrzewał szamanki w żałobie? Prima Aprilis razy dwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałbym screena z naszej wieczornej rozmowy na fb, ale się nie da xD
      PS. Czy ja wiem... dla mnie to, że ty tak płakałaś też było pewną podpowiedzią, bo przecież masz z Fisią kontakt na Skype i fb, więc gdyby to była prawda, to byś tak nie zareagowała. Znajoma nie budziła podejrzeń, ale ty jak najbardziej. xD

      Usuń
  3. Fiszka , nie strasz mnie XD. Nie było mnie w grze a jak to zobaczyłam...Zasmuciło mnie to. Zaczęłam się głośno śmać jak zobaczyłam że to Prima Aprilis xD. Gratki Fiszko , Aniu i Znajomo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawooo dałyście radę chociaż pierwsze myśli to były "prima aprilis" ale im dalej sie szło tym straszniejsze xDD
    Jeszcze raz brawo ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieładnie Fisiu, Aniu, Znaj! :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniuschan to kłamczucha, uważajcie na nią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak sądzisz? Nie uważasz, że jeden dzień w roku każdy może trochę 'pokłamać'? :)

      Usuń
  8. Fiszko już myślałam ,że odeszłaś dobrze ,że nie masz takiego zamiaru. Ta cała historia jest równomiernie śmieszna i smutna XD.

    Weroniczkab

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja twierdziłem że to prima a. tylko klipus mi mówił że to nie żart! :OOOOO
    -Wojzaml

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki żart ^^"
    Jednak wszystko dobrze się skończyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobał początkowy pomysł Aniuschan, ale z tego co się dowiedziałam inaczej to przedstawiła Znajomej.
    Żart dość okrutny. Ta opcja z zabraniem typowania szamana mniej by ich bolała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie.. To ta rozmowa na czacie plemiennym gdy byłaś o tym na nowego szamana też była trollem?*

      *I'm Nieogar

      -Desherinka_

      Usuń
    2. Nie, trollem było tylko odejście Fiszki.

      Usuń