21 stycznia 2016

Deszcz w plemieniu Cis0wianka



Miałam okazję uczestniczyć w konkursie „rain”. Odbyło się to ok. 15:00 w chatce plemienia Cis0wianka. Oprócz mnie z plemienia przyszli: Pancerniki i Anonim3000. Zabawa polegała na tym przy przetrwać spadające przedmioty. Należało ich unikać. Najlepiej z nas radził sobie Pancerniki, który utrzymał się przy życiu aż 42 sekundy, potem ja z 39 sekundami i na końcu Anonim3000 z 35 sekundami.
Prócz Marzycieli przyszły jeszcze osoby z Typu Trawiastego: Kujonqa i Tajemniczy x oraz jedna osoba z Morskiej Krainy (nie zapisałam nicku, ale ciągle nam grę lagowała). Więcej plemion nie przyuważyłam.
Wyniki zostały ogłoszone po 16:00. W między czasie by myszki się nie nudziły puszczane były różne minigry.

Wyniki:
1 miejsce Angelcciia
2 miejsce Dczuchra
3 miejsce Pancerniki
Wyróżnienie: Firletka, Lenkamisia, Kingapysia

Był za duży spam by zobaczyć jakie kto miał nagrody, ale oprócz rangi w górę były także przedmioty z ekwipunku. Osoby wyróżnione dostawały jednego pingwina.

Firletka 

10 komentarzy:

  1. Później była jeszcze zabawa podobna do top mysz, ale chodziło o to, że dobieraliśmy się w pary i obie osoby pisały losową literkę. Jedna literka miała być pierwszą literą danego słowa, a druga - ostatnią. To znaczy, że po podaniu tych dwóch liter mieliśmy wymyślić słowo, które by do nich pasowało (np. litery K i O - KolorowO) i ubrać się na podstawie tego słowa. :) Z plemienia byłem przy tym chyba tylko ja i razem z Dczuchra zajęliśmy drugie miejsce. ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakieś zdjęcia? To dodam do postu :)

      Usuń
    2. Niestety nie mam. Nie sądziłem, że screeny z zabawy w innym plemieniu przydadzą się do posta na naszym blogu, ale na przyszłość postaram się pamiętać! :D

      Usuń
    3. Jeśli to zabawa u sojuszników to można wspomnieć :) Nawet mamy specjalną etykietę: z sojusznikami.

      Usuń
  2. A to skubani, nic mi nie napisali! Dorwę XD

    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deszcz rzeczy. Swoją drogą wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń