26 stycznia 2016

Urodziny Nataikoty

Wczoraj o godzinie 17:00 zostały urządzone urodziny Nataikoty. Zamówiła imprezę u mnie, trochę późno by poinformować myszki wcześniej. Było nawet do 13 myszy.
Solenizantka wybrała mapę na której odbyła się zabawa. Najpierw złożyliśmy życzenia, ja dałam prezent z ekwipunku. Potem tańczyliśmy lub po prostu słuchaliśmy muzyki. Nataikoty chciała minigrę. Zostało włączone gonito. Myszki mogły pogonić ser. Na sam koniec był Top Mysz urodzinowe, w którym wzięły udział dwie osoby: Kailef i Nataikoty. Była jedna kategoria: Tęcza, związana z eventem. Wygrał Kailef, któremu pomógł Mrkapii, by lepiej zaprezentować temat. Impreza skończyła się o 18:00, ponieważ o tej godzinie musiałam wyjść ;)

Jeśli komuś na coś nie odpowiedziałam lub przegapiłam jakąś wypowiedź to przepraszam. Skupiłam się na czytaniu wypowiedzi Nataikoty i mogłam przegapić sporo :)

Galeria:



4 komentarze:

  1. Haha widać,że świetnie się bawiliście,co mnie cieszy za niedługo może zorganizuje jakąś imprezę jeśli będę mogła.

    OdpowiedzUsuń
  2. A Tajemniczy znowu był i ja nie mam relacji XD

    Brawo Marzenie, miło znowu cię widzieć :)

    Zielonej przyszłości Nata :)

    OdpowiedzUsuń