4 stycznia 2016

Event serowego Księżyca

Już od jakiegoś czasu Działa nowy event. Jest to event Serowego Księżyca.
O co w nim chodzi? Jeśli jesteś ciekawy czytaj dalej.
Event polega na tym że każda myszka ma jakiś ser jako zodiak. Rodzaji serów jest 12, ale w tym jeden specjalny który może mieć tylko gość. Zadaniem naszym jest Uzbierać wszystkie rodzaje serów. A jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta.
Wystarczy że na specjalnej mapie Eventowej:

Przybijesz piątkę z danym graczem którym chcesz. Ale Jeśli chcesz zdobyć wszystkie sery musisz przybić piątki z innymi osobami które mają te oto rodzaje:

​Uwaga: Nie możesz Wymieniać się serami z innym graczem oraz możesz przybić tylko jedną piątke na mapie.
Co dają nasze nowe sery?
Te oto nowe osiągniecia!
Tytuł <<Pierniczek>> za zebranie 1 sera
Tytuł <<Cheezologue>> Za zebranie 5 różnych serów
Ozdoba na Lvl: Za 6 różnych serów
Oraz piękna odznaka za wszystkie zebrane 12 różnych serów.
Można też dostać odznakę za kupienie nowego futra
Dodano też nowe rzeczy w sklepie!
Event trwa przez jakiś tydzień i wydaje mi się że od piątku.
Dziękuje za przeczytanie opisu :)
-Wojzaml

8 komentarzy:

  1. Mam takie pytanie, czemu Kailef i Tasted nie zostali usunięci z listy autorów bloga mimo że nie są już praktykantami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tasted nie został usunięty z powodu, że prowadzi swoje koło plemienne i dodaje z niego relacje.
      Co Do Kailef to nie wiem.

      Usuń
    2. Kailef został przez moje niedopatrzenie.

      Usuń
  2. Nawet nie połowę zebrałem - zdecydowanie za mało czasu. Teraz jest nowy, którego na pewno nie uda mi się ukończyć, zresztą tak samo jak z poprzednim i następnymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpuszczam sobie eventy. Nie zależy mi na odznakach. Te odznakę, którą chciałam, zdobyłam. Chyba, że dodadzą coś co mnie zainteresuje. Obecny event mi się nie podoba

      Usuń