23 stycznia 2016

W odpowiedzi upomnienia

Tym razem skarga była na Wodzów.

Czemu odpowiedź tutaj? Pierwsze najważniejsze: bo chcę aby doszło do zainteresowanych cała informacja, a nie urywki. Zwłaszcza zdania wyrywane z kontekstu.

Drogi czytelniku bloga, który jest związany z plemieniem- duchowo lub w składzie 
  1. Co do punktacji- uzupełnię niedługo. Pomyślę o tym jak zrobić, aby ułatwić.  Możliwe, że dodam coś ciekawego o ile uda mi się połączyć cały system. Taki bonus. Niekoniecznie będzie wygląd jak stary.
  2. Zmiana systemu rang odpada w systemie ranga- za zwycięstwo w konkursie- mieliśmy z nią większy kłopot niż wam się wydaje. Myszy odchodziły tylko po tym jak ktoś nie wygrał konkursu, ciągłe wypominanie o faworyzacje, o to, że praca była najlepsza i tak dalej.
  3. Możliwe, że pojawi się nowa ranga, która będzie dla osób, które się udzielają, a nie mają punktów. Osoby będą mogły ją sami wytypować .
  4. Niedługo możliwe, że pojawi się informacja o osobach, które nie grają od przynajmniej roku, a mają powyżej 1000 sera, te poniżej to na pewno.  Możliwe, że będą usuwane
  5. Regulamin się nie zmieni. Spam to spam, dręczenie kogoś jest złe- nawet w żarcie. Nie będzie i tyle.  Czarny humor rzadko kto wykazuje jeśli o to Wam chodzi. No po prostu nie.
  6. Jak ktoś się zastanawiał, czy wodzowie odejdą- nie, będą konta mało aktywne lub czasem aktywniejsze, ale plemienia nie zamknie się.
  7. Co do wyboru szamanów- pozwoliłyśmy się zgłaszać osobom teraz.
  8. Zapraszanie jest jakie jest. Możliwe, że dużo później się zmieni.
  9. Plemię miał czasowo nurt stary- to znaczy dużo gry, mało reszty.
  10. Co do szkód  wywołanych małą aktywnością, nie zmienimy tego, że mniej wchodzimy. Nie zamkniemy plemienia.
  11. Jeśli ktoś pisał ze mną- obrażając, niech nie dziwi się, że odpowiadałam ze spokojem, czasem pisząc sarkazm. Nie widzę powodu, aby odpowiadać w sensowny sposób. Oczywiście dla innych to znak, że jestem obojętna na to co piszę... no nie. Trudno nie będę zmieniać zdania na siłę.
  12. Co do zabaw w plemieniu- możliwe, że coś będzie, ale to tylko raz na dłuższy czas.
  13. Pewnie ogólnie zmienię lekko system na wygodniejszy i chyba mniej czytelny :/ Jednak powinny na tym skorzystać marzyciele i tak.

Co do reszty, pomyślę. Tak czy inaczej stworzenie nowego systemu trochę mi zajmę, a jeśli nie wprowadzę, znaczy, że pomysł utknął w martwym punkcie. Z punktu 3 możecie od razu skorzystać. 

Znajoma

18 komentarzy:

  1. Za ten punkt 11 tak bardzo cię lubię XD Chcecie obrażać liczcie na to, że kiepsko to dla was się skończy XD

    O zmiany, zmiany zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak przeczytałam to aż mi się smutno zrobiło. Niestety na wiele z tych "próśb" z owej skargi nie mogę sobie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze, że plemię nadal będzie istniało! W końcu wiele myszek właśnie tutaj zaczynało swoją przygodę z grą i na pewno mile te czasy wspominają ^-^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że zajrzałaś :)

      No i zostawiłaś komentarz, to dla nas znak ^^"

      Usuń
  4. Ja wspominam dobrze swój dawny pobyt w plemieniu. Niestety ale z punktem 2 nie do końca mogę się zgodzić. Od kad pamiętam w moim plemieniu za wszelakie wygrane były rangi. Od niedawna są to rangi i punkty, ale one są wprowadzone aby utrudnić zdobywanie szybko rang. Kiedyś były z tym problemy, ale od kad weszła punktacja to plemię utraciło ta swobodę jaką miało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisać się naucz

      Usuń
    2. Jak widzisz anonimie osoba wyżej popełniła błąd, który byłeś wstanie wyłapać. Jednak dalsza uwaga jest niekulturalna.

      Usuń
    3. Tak, każdy ma swoje zdanie Egzysx na ten temat.

      Straciło łatwy system rang, ale uspokoiło się. Dla nas to był ogromny plus

      Usuń
    4. My miałyśmy z tym spory problem dlatego zrezygnowałyśmy :)

      Usuń
    5. Spory problem był, bo żaden system rangowy jakoś nie działał. Powinniscie przywrócić sposób zdobywania rang przez konkursy a nie punkty. Kiedyś plemię miało multum członków więc jak najbardziej punktacja, ale teraz ich ubyło.

      Usuń
    6. Punktacja zostanie niezależnie od tego ile będzie członków.

      Usuń
    7. Punktacja jest dobrym pomysłem, chociaż można by było zmniejszyć ilość punktów, aby dostać jakąś range.

      Usuń
    8. No ja nie wiem czy punktacja nie zmienilaby nastawienia myszek na plemię. Ja jak byłam w Marzycielach to nie chciało mi się zdobywać tych punktów

      Usuń
    9. Ja sama nie daję rangi za wygraną w konkursie. Nie ma tak łatwo! Chcą rangę? Niech się męczą! Buhahahahaha :D

      Usuń
    10. Wiem, że punktacja to jest problem. Jednak sposób ranga za konkurs odpada.

      U nas jedna osoba się bardzo starała, brała udział w prawie każdym konkursie, ale nie zdobywała pierwszych miejsc. Jednak dzięki punktacji otrzymała rangę.

      Uważam, że ranga za konkurs jest niesprawiedliwy.

      Usuń
    11. Przepraszam Egzysx... przypadkiem usunęłam komentarz też tutaj...jak usuwałam spam.

      Rozumiem, że punktacja jest ciężka i myślę jak to zmienić, ale wciąż nie jest dla mnie takie coś jasne.

      Usuń